• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Dagens kläd-ur-matching

Ponlarsson

Panerai
Dagens.
20150423_114413.jpg
 

Pelagos

Omega
Ok tack! tyvärr bara monsterstorlekar kvar...verkar fasen omöjligt att hitta dessa haha. Hade en bekant som kolla i NY men de fanns inte i deras flagship store heller...snygga som f*n..


Kolla med Volt! Vet att dom skulle få in en leverans innan sommaren.
Tänk på att dom är lite konstiga i storlekarna så gå upp 1-1,5 storlek!
 

Andrew

Cartier

Har inget att säga om det småtrista bostadsområdet i bakgrunden men utan att låta elitistisk; är du nöjd med solglasögonen och pappas pojke-utstrålningen ?
 

ZQT

The Banker
2-Faktor
JakobZ son... är det du? Hans protegé tro?


Lugn nu... Vi som varit med ett tag vet att andrew har problem med både alkohol och piller så man får ta kommentarerna för vad de är.

Jag håller dock med honom om att bilden är flöjtig, såg inte hur den blev när jag laddade upp den i telefonen.
 

snoozarn

Patek
2-Faktor
Lugn nu... Vi som varit med ett tag vet att andrew har problem med både alkohol och piller så man får ta kommentarerna för vad de är.

Jag håller dock med honom om att bilden är flöjtig, såg inte hur den blev när jag laddade upp den i telefonen.

Äh, behövs lite underhållning här emellanåt.
 

Andrew

Cartier
Har inget att säga om kavajen, men utan att låta elitistisk; är du nöjd med slipsknuten?
Jag tror jag kallade honom för ett troll i någon tråd en gång, så nja... Det är din subjektiva, personliga analys isåfall ;)

Såja, om alla bara sitter ner i båten så ska vi nog rida ut stormen. Min kommentar var en pastisch på det Jakob skrev ovan och inget annat.
 
Topp