Chagall
Basic
Den är sjukt cool den där klockanKostym från Suit n Supply, slips från Charvet och en Ploprof 600 på mesh;-)
![]()
Den blåa tavlan fungerade fint både kostymen samt de burgundy färgade Church's skorna:
![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den är sjukt cool den där klockanKostym från Suit n Supply, slips från Charvet och en Ploprof 600 på mesh;-)
![]()
Den blåa tavlan fungerade fint både kostymen samt de burgundy färgade Church's skorna:
![]()
![]()
Man tackar! Bilden på armen är tagen av bröllopsfotografen så den kan jag inte ta creed av men jag var tvungen att be henne fota klockan såklart hahaDen är sjukt cool den där klockan! Bra tagna bilder också!
haha nu tog du ut svängarnaEftersom tjejen klagar över att jag alltid är så uppklädd och tråkig och inte bär färg.
BLK DNM skinnjacka
Our legacy skjorta
Tiger jeans
![]()
haha nu tog du ut svängarna![]()
GivetvisMan tackar! Bilden på armen är tagen av bröllopsfotografen så den kan jag inte ta creed av men jag var tvungen att be henne fota klockan såklart haha
Snygg! Har dålig koll men ser lite vintage-inspirerad ut, sondera eBay om du har tid!
Ska ha min examens cermoni på måndag och hinner nog inte få hem den från ebay innan dess.
ring Herr judit sibyllegatan och fråga om slipsen finns kvar! dom kan alltid skicka den till dig. vart befinner du dig i världen just nu?
Jag är i Skåne just nu, vad tror du den går på? Deras andra slipsar var ju ganska dyra (1500kr)