• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Dagens kläd-ur-matching

Rozzy

E-3PO
2-Faktor
Mäktigt strap på sport chiefen, vad är det för nåt?
Flätat band från Hadley-Roma;
http://m.ebay.co.uk/itm/281642475161?nav=SEARCH
image.jpg

Edit: ser nu att det inte är samma flätning som på mitt, kan vara att jag har någon äldre version. Köpte det dock i höstas.
 

Luckyluciano

Ninjasköldpaddan
2-Faktor
Kläder & kläder vet jag inte riktigt men ett par mörkblåa Swims och mörkblåa Fendi badbyxor med en röd Tudor BB är dagens matchning förutom jobbkläderna som är på fyra timmar idag också.
image.jpg
 

Floduttern

Audemars
Pledge Member
2-Faktor
Vad är det för byxor? Jag behöver verkligen ett par söndagsbyxor och en stor hoodie.:happyhappy:
Vad är det för byxor? Jag behöver verkligen ett par söndagsbyxor och en stor hoodie.:happyhappy:

Hemskt som det är att säga, så är dom ett par slit och släng byxor från topman jag fick av tjejen inför semestern förra sommaren :(
Dock är mitt tips alltid incotex, underbara och perfekta efter en tur hos skräddaren :)
 

christian-h

Vacheron
2-Faktor
Hemskt som det är att säga, så är dom ett par slit och släng byxor från topman jag fick av tjejen inför semestern förra sommaren :(
Dock är mitt tips alltid incotex, underbara och perfekta efter en tur hos skräddaren :)
Jag feltolkade nog vilken typ av byxor det är på bilden. Det jag söker är en byxa för klocksnack och serietittande på söndagar.:D
 
Topp