• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Dagens kläd-ur-matching

Luckyluciano

Ninjasköldpaddan
2-Faktor
Lite för stor Balmain t-shirt med ett par ljusa slitna avklippta jeans med ett par svarta Tods loafers. Lagom för grill/hemmafest.
Matchas såklart med en klocka som skriker ännu mer ledigt. Alltså en BB på svart gummi.
image.jpg
 

Jimpa

Panerai
Screenshot_2015-08-04-17-18-45.png
Finner ingen exakt tråd för dessa så denna får duga :) rätt så läckra!

Kastar in denna med så följer inlägget tråden lite oxå
DSC_0748.JPG
 
Senast ändrad:

Yo-han

Troll probationary
Nej märket heter BALMAIN. Annan vinkel, uppkavlade armar och jag är väl rätt mycket mer vältränad än modellen på bild. Precis som du vet att en rolex från uret.se är äkta. Referenser :)
Hur menar du nu? Är det en rolex t-shirt? Har sett såna på ebay men inte till dessa priser? Kan man köpa på uret.se? Har läst att dom är en "grey market"-aktör. Är inte bekväm med sånt.
 

Yo-han

Troll probationary
Förlåt, läste igen. Märket hette tydligen "balmain", vad är kopplingen till rolex? Är det som tudor fast med t-shirts?
 

Luckyluciano

Ninjasköldpaddan
2-Faktor
Det är ingen koppling. Det var en liknelse. Vet inte om du är seriös eller inte längre eller ifall du bara driver med mig. PM för vidare frågor @Yo-han
 

Yo-han

Troll probationary
Ok.. Jag vill inte peka ut nån men har nu skrivit ut bilden och det enda man såg var "niamlab"...hmmm... Och "sirap"? Hur många modehus finns det i den staden? Om nån har lite tips på mer seriösa modetishor tas dom gärna emot..
 

Yo-han

Troll probationary
Ok... Så nu kom det med en icke namngiven oljeshejk i bilden när du blev lite pressad. Hör du inte själv hur det låter? Mig lurar man inte i första taget! Kan en del om fashion o dyl. Vem är denna sk "baimain" egentligen? Finns han någon annanstans än på din tisha?
 
Topp