All in på preppy idag. Förutom klockan då kanske...
![]()
Farlig look, tycker de flesta svenskar som försöker sig på den stilen blir mer sällskapsresan än preppy.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
All in på preppy idag. Förutom klockan då kanske...
![]()
Snyggt tyg på skjortan! Vad är det för nåt? (Och är det smygpropaganda för homager jag ser
Den är från These Glory Days/Denims.Snyggt tyg på skjortan! Vad är det för nåt? (Och är det smygpropaganda för homager jag ser?)
Bokstäverna på din skjortaTänker du på Nike-skorna?![]()
Ahaa, var är de ursprungligen ifrån?Bokstäverna på din skjorta![]()
Tänker du på Nike-skorna?![]()
Ahaa, var är de ursprungligen ifrån?![]()
Hahah, coolt (och vilka ögon för detaljer)!
Casual friday![]()
Tofflor citygross, strumpor dressman/HM de är olika storlek upptäckte jag men skitsamma.
Att du vågar visa upp dig i denna tråd! Dina skor är ju tom mer slitna än din Heuer!
... Kläd-ur-matchning...Jeans: slp![]()
T-shirt: Mimmi Blomqvist
Skinnjacka: AAA Milano
Inte så lätt att få till ska du vetaAtt du vågar visa upp dig i denna tråd! Dina skor är ju tom mer slitna än din Heuer!![]()
Haha oj tänkte inte så långt! Tar en ny bild då... Kläd-ur-matchning...
Har själv Blundstone med stålhätta (som jag använder som skyddsskor, allväder-hundpromenaddojjor, och till hästridning.Inte så lätt att få till ska du veta
Skjorta från All Saints
Jeans Nudie
Skor Blundstone
Klocka Heuer Autavia
Sulorna är tyvärr slut och de läcker så jag får köpa nya vilket känns tungt nu när de börjat se bra ut efter femton års hårt slit i min tjänst.