• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Dagens kläd-ur-matching

easy rider

Brüno
2-Faktor
Kul tråd.

Mitt stilistiska bidrag, för att ta ner nivån ett par snäpp.
Avklippta 511, Wolverineboots, ullsockor (pröva att ta av ett par boots utan strumpor mitt i sommaren), collagetröja (HM högst troligt) samt Rolle.
Tänk Ullared, bergsbestigare, förvirrad biker samt en släng av King of cool.
image.jpg

Till det, pizzasallad. Och förhoppningsvis en Buzzola.
 

Luckyluciano

Ninjasköldpaddan
2-Faktor
Men sluta nu?... Hur mycket mer kan jag antyda att din balmain är från thailand, klipp dig.
Lol har dom råd att hyra Mirage på Ibiza så har de nog råd med äkta kläder. Jag är bara glad över att kunna låna den även om den är lite för stor. Min syster fick en Philipp plein som jag kan bifoga bilder på med inneretiketterna och skit om det nu ska vara nödvändigt. Balmain tröjan fick hennes bästavän/inneboende hos oss och dom delar på båda. Tröjan är inte här nu men kan bifoga bilder i den här tråden när jag väl har den om det ska vara nödvändigt. Och bilder på PP tröjan nu om du vill. Jäkla trams. Du pratar väl säkert om Thailand av egen erfarenhet för du köper dina klockor och kläder därifrån.
image.jpg
 

Yo-han

Troll probationary
Min mamma och pappa kände kjell-olof feldt när det begav sig! Min syster hade en gång sitt huvud i ett lejongap! Grönland ägs av danmark. Tshirten är fejk, lev med det eller lär dig googla..
 

Luckyluciano

Ninjasköldpaddan
2-Faktor
Min mamma och pappa kände kjell-olof feldt när det begav sig! Min syster hade en gång sitt huvud i ett lejongap! Grönland ägs av danmark. Tshirten är fejk, lev med det eller lär dig googla..
Kan inte säga att den är äkta heller när jag själv inte köpt den i butik. Jag tror inte det finns en chans på hela jorden att dom killarna skulle bära fejkkläder. Och jag skulle aldrig bära fejk. Exakt samma modell finns på lyst.com. Du kan ju fortsätta med ditt hatande i PM så slipper alla andra lida av att du är tragisk.
http://www.lyst.com/clothing/balmain-logo-print-t-shirt-black/
image.jpg
image.jpg
 

Yo-han

Troll probationary
Lol har dom råd att hyra Mirage på Ibiza så har de nog råd med äkta kläder. Jag är bara glad över att kunna låna den även om den är lite för stor. Min syster fick en Philipp plein som jag kan bifoga bilder på med inneretiketterna och skit om det nu ska vara nödvändigt. Balmain tröjan fick hennes bästavän/inneboende hos oss och dom delar på båda. Tröjan är inte här nu men kan bifoga bilder i den här tråden när jag väl har den om det ska vara nödvändigt. Och bilder på PP tröjan nu om du vill. Jäkla trams. Du pratar väl säkert om Thailand av egen erfarenhet för du köper dina klockor och kläder därifrån.
image.jpg
Men lugna dig nu va, spelar väl ingen roll om din syrras kompis fick en tisha av en arabisk shejk som hon delar med sin rumskompis och du sedemera lånade, jag gillar till 100%, ser bra ut! Kul att din syrra fick en philipp plein när hon umgicks med massa shejker, jag behöver inte se inneretiketterna, tack för erbjudandet men det är lugnt, känner inte till philipp plein som varumärke så kan inte bidra med nåt men gissar att det är gött mos!
 

Strindberg

Patek
2-Faktor
Jag gillar hur den här tråden utvecklat sig på slutet!
Postar en något annorlunda bild än övriga, bilden av en self made man.

Klocka:Seiko Black Monster
Bil: Chevrolet Silverado White Trash Edition
Byxor: Gusto
Tumstock: Mellanskog (som jag fått, men inte av en oljeschejk)
image.jpg
 

MKRGG

Annie Leibovitz
2-Faktor
image.jpg

Tischa: Boomerang (köpt på outleten i Bby)
Shorts: Peveril (gamla rugbyshorts från Universitetets kit)
Klocka: Milgauss (som jag köpt)

Får jag vara med och schteka? :happyhappy:
 

Strindberg

Patek
2-Faktor

Jag är alltid skön, trust me!
Google berättade just för mig att de kostade såpass att jag inte skulle köpa en tisha för de pengarna, men ändå i en nivå så att man inte behöver ha "Omanska" tillgångar...

För övrigt har jag i många år tyckt att saker och ting kan kosta precis hur mycket som helst utan att det är konstigt. Det jag lägger stora pengar på tycker en annan är värdelöst eller i alla fall orimligt prissatt.
 

ZQT

The Banker
2-Faktor
OJ har förbättras sig rejält på accessoarfronten, tidigare har det "standard" mönster på slipsarna/halsdukarna osv. Nu är det nästan så jag står och velar mellan antingen en Berg&Berg slips eller OJ. Big ups till dom.

Klippte ett par under rean, schyssta tycker jag. Blir säkert en bild i tråden senare ;)
 
Topp