Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vilken av dem?Är det någon som kan rekommendera en loppis i närheten av Lund/Malmö? Bakluckeloppisen har jag redan koll på
Både Lunds och Malmös. Eller i alla fall de vid XXL Lutz och Lund SödraVilken av dem?
Vet inte hur bra esplanaden är nu för tiden, tror de flesta drar till staffanstorps loppis?Både Lunds och Malmös. Eller i alla fall de vid XXL Lutz och Lund Södra
Esplanaden är mer eller mindre helt död, och rent klockmässigt är det nog större chans att hitta något på gatanVet inte hur bra esplanaden är nu för tiden, tror de flesta drar till staffanstorps loppis?
misstänkte det, var längesedan jag flyttade från Lund och ännu längre sedan jag flyttade från esplanaden så har ingen koll där längre.Esplanaden är mer eller mindre helt död, och rent klockmässigt är det nog större chans att hitta något på gatan
Grym tissot där uppe i mitten.Dagens loppisfynd.
Fantastisk tissot, älskar den gråa tavlanDagens loppisfynd.
misstänkte det, var längesedan jag flyttade från Lund och ännu längre sedan jag flyttade från esplanaden så har ingen koll där längre.
Dibs på Jubileum om den får lämna!Dagens loppisfynd.
Vet inte hur bra esplanaden är nu för tiden, tror de flesta drar till staffanstorps loppis?
Riktigt snygg tissot !Dagens loppisfynd.
Hör av dig ifall du vill bli av med Tissoten!Dagens loppisfynd.
Grattis, säg till om cardinal ska flippasDagens loppisfynd.
Ja det var tissoten som fick hjärtat att klappa lite extra. Killen jag köpte av hade lite koll på klockorna så det blev inget superloppispris, 1000kr för alla. Men han hade inte full koll .
Städade nyss upp den lite.
Fynd helt klart! Skitfin Tissot!Ja det var tissoten som fick hjärtat att klappa lite extra. Killen jag köpte av hade lite koll på klockorna så det blev inget superloppispris, 1000kr för alla. Men han hade inte full koll .
Grattis!jag vill med göra såna loppis fynd!Tissot'en var grym ju.Dagens loppisfynd.
Var tavlan svart från början, tro? Jäkla fin hur som Grattis!Ja det var tissoten som fick hjärtat att klappa lite extra. Killen jag köpte av hade lite koll på klockorna så det blev inget superloppispris, 1000kr för alla. Men han hade inte full koll .
Skulle nog tro mörkgrå, har inte hittat någon exakt likadan på nätet så jag har inget att jämföra med. Den är från 1953 iaf. Det har blivit en fin ombre nu istället, helt klart snyggare med tiden tycker jag! Tack!Var tavlan svart från början, tro? Jäkla fin hur som Grattis!
Alla Tissot Jubileum är från 1953, eftersom dom tillverkades för Tissots 100-årsjubileum!Skulle nog tro mörkgrå, har inte hittat någon exakt likadan på nätet så jag har inget att jämföra med. Den är från 1953 iaf. Det har blivit en fin ombre nu istället, helt klart snyggare med tiden tycker jag! Tack!
Bra pris också! Var också sugen på den!Ingen loppis och inget fynd men har letat efter en klassisk digitalare ett tag så jag är nöjd ändå
Bra pris om man bortser från 25% i slag och 200kr i fraktBra pris också! Var också sugen på den!
Visst har du en ana/digi av liknande modell? Eller så blandar jag ihop det med någon annan här på forumet.Bra pris också! Var också sugen på den!
Nja, är dem verkligen det? De tillverkades för att fira tissot 100 år, men jag tror inte alla är tillverkade och sålda under 1953 utan att de såldes under ett par år?Alla Tissot Jubileum är från 1953, eftersom dom tillverkades för Tissots 100-årsjubileum!
Jo, jag hade en sån. Fyndade den på samma firma. Men den är tyvärr såld nu.Visst har du en ana/digi av liknande modell? Eller så blandar jag ihop det med någon annan här på forumet.