240snusit
Silver
Herrejesus, låter som mor din ska få en ordentlig bukett på näsga mors dag tycker jagMitt bland mammas loppislådor med skit och fåtal Tissot osv låg denna och skräpade!
Fullt fungerande Lemania TG195
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Herrejesus, låter som mor din ska få en ordentlig bukett på näsga mors dag tycker jagMitt bland mammas loppislådor med skit och fåtal Tissot osv låg denna och skräpade!
Fullt fungerande Lemania TG195
Herrejesus, låter som mor din ska få en ordentlig bukett på näsga mors dag tycker jag
Antik och samlarmässa, och ett besök på en närliggande loppis bjussade på lite skoj.
Ha en skön lördag folks.
Har ett likadant ligger nånstans. Tror mitt luggar in på 20mm vid fästet dock.Och idag hitta jag ett gammalt konstigt tropic band som var som klippt och skuret för gårdagens fynd. 25mm ner till 18mm känns lite udda dock men jag gillar det!
en kul liten hög hittade hem idag. Tror Longinesen kommer bli helt lysande med nytt akryl och tvätt. Och ljuvlig minut-ytter på City Bravur. Riktigt nöjd!
Måste vara en tidig, före 1966 för då märkte de alla sina länkar med månad och år 266
De började med datumstämplar tidigare än så. Vet inte exakt årtal men den tidigaste jag har är stämplad 4 49. Alltså Fjärde kvartalet 1949.Måste vara en tidig, före 1966 för då märkte de alla sina länkar med månad och år 266
Måste vara en tidig, före 1966 för då märkte de alla sina länkar med månad och år 266
Häftigt! Nästan så att den får lov att vara lite sliten dåDe började med datumstämplar tidigare än så. Vet inte exakt årtal men den tidigaste jag har är stämplad 4 49. Alltså Fjärde kvartalet 1949.
I övrigt så har du rätt! Det är en tidig länk från innan datumstämplarna kom. Gissar på tidigt 40tal.
@Kristoffintosh ?Häftigt! Nästan så att den får lov att vara lite sliten då
Jag har fortfarande inte fått tag på någon för att laga ändlänkarna, tips välkomnas!
Eller hur! Hör till en c-shape i guld googlade jag mig fram till. Den har lite hairlines i lacklagret, men rätt säker på att den är obrukad. Kul fynd, helt klart. En hel del av Tissot-tavlorna har Stjärnurmakarna-loggan på sig. Klurar på om inte detta är något som initialt kom därifrån. Endast spekulationer dock.Riktigt grym constellation tavla där @Kristoffintosh