Fan jag vill också göra loppis fynd
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fan jag vill också göra loppis fynd
Nu är du fast. Nu kommer du vara ute varje helg och leta"Plötsligt händer det". Detta var första loppisen som jag var på som jag specifikt letade efter klockor.
Nu var det iofs endast en loppisbutik bredvid alla loppisbord som ens hade en klock-låda... och i den fanns fem-sex klockor, alla andra quartz som kostade kring 30kr.
Jag tror det är original, den känns gammal och har visst slitage. Men ändå bra skick för att vara såpass gammal.
Nu är du fast. Nu kommer du vara ute varje helg och leta
Har du någon aning om hur gammal? Kan det vara 30-40-talet?
Kul med loppisfynd!
Käften din horderer! Köper du en jävla klocka till så åker jag ner och skjuter dig i låret med mitt luftgevär...Fan jag vill också göra loppis fynd
Käften din horderer! Köper du en jävla klocka till så åker jag ner och skjuter dig i låret med mitt luftgevär...
edit:
För er som blir rädda och oroliga! Det är inte synd om @MacRulez4ever , han är van vid hårda tag och det är inte synd om honom det minsta!
Jag får ett sms av @Denke så fort du skriver nåt...Gummo för jävulen , sitter du online 24/7 på KS. Man hinner ju knappt skriva en stackars rad och du är där och likar eller gnäller
Haha , du är helt keffJag får ett sms av @Denke så fort du skriver nåt...
Roliga för din del är att gamla damur är det i särklass lättaste att hitta på loppisar. De flesta av oss hoppar nog affärerna för att de är svårsålda/inte är värda särskilt mycket, trots att många är fina"Plötsligt händer det". Detta var första loppisen som jag var på som jag specifikt letade efter klockor.
Nu var det iofs endast en loppisbutik bredvid alla loppisbord som ens hade en klock-låda... och i den fanns fem-sex klockor, alla andra quartz som kostade kring 30kr.
Ujuj, de kostade massorSå läckra! Vad fick du ge för dem?
Funkar den?Dagens fynd 50kr
Dagens fynd 50kr
Jep!Funkar den?
Oj, såg inte det förrän nuJep!
Den går fint! Utan visarna
Kul, den där går nog att fixa till!Dagens fynd 50kr
Glaset är fixat!Kul, den där går nog att fixa till!
Kul att tavlan ser ok ut, även fast den saknar glas.
Vad är det för verk?
Vsd för tissot?Tänkte bara säga att loppisen på Rådhustorget, Heldingborg inte bjöd på någonting förutom en fake IWC, Fake Cartier (tror jag) och någon halvtaskig Tissot.