Bra hittat tack för infon
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bra hittat tack för infon
Thermidoren var ju tjusig. En hel del UG-vibbar!Försök 2, kanske nu i rätt tråd
Lokal loppis två st udda rackare, Thermidor och Wira (vad skulle jag med dom till??????)men kostade knapp nåt
Nån som vet nåt om märkena.
En äkta homage! Ser ut att vara i superskick @MrGoran så använd den!Thermidoren var ju tjusig. En hel del UG-vibbar!
Byloppis i närheten av hemmet idag. 50 kr fattigare, ett tidtagarur rikare! Gillar tyngden och kvalitetskänslan av det.
Riktigt cool, jag har fastnat lite för "pulsations" skala. Tycker det är mycket mer användbart än "Tachyskala" på ett armbandsur. Kanske blir lite tvärtom på ett tidtagarur men snyggt kap iaf.
En sån med Pulsation skulle man ha användning för på jobbet! Sälja?Riktigt cool, jag har fastnat lite för "pulsations" skala. Tycker det är mycket mer användbart än "Tachyskala" på ett armbandsur. Kanske blir lite tvärtom på ett tidtagarur men snyggt kap iaf.
En sån med Pulsation skulle man ha användning för på jobbet! Sälja?
Den thermidoren var ju riktigt läcker, vad fick du betala?Försök 2, kanske nu i rätt tråd
Lokal loppis två st udda rackare, Thermidor och Wira (vad skulle jag med dom till??????)men kostade knapp nåt
Nån som vet nåt om märkena.
Trist! Lät ballt annars ju...Blev ingen LOT , tror det kan ha varit den sämsta sket LOT partiet i universum grrrrrrr
De vanligaste börjar väl närma sig 1000kr strecket, denna troligtvis en bra bit mer pga pulsation och tillbehören (?), tillhör inte de vanligaste. Jag har inte sett en likadan tidigare iallafallByloppis i närheten av hemmet idag. 50 kr fattigare, ett tidtagarur rikare! Gillar tyngden och kvalitetskänslan av det.
200 kr för ett halvbra automatiskt får väl räknas som överkomligt den gick och visade rätt tid i morse.Den thermidoren var ju riktigt läcker, vad fick du betala?
Den Omegan var inte fyskam! Riktigt fint skick dessutomNytt litet fynd !
Nytt litet fynd !
Nytt litet fynd !
Bra kap! De brukar gå för 6-700~ på Tradera gillar den futuristiska tavlanByloppis i närheten av hemmet idag. 50 kr fattigare, ett tidtagarur rikare! Gillar tyngden och kvalitetskänslan av det.
Grym!Dagens köp på en lokal loppis
20 spenar!
Lite roligt med ovanliga mekaniska vintage ur