Tror att det var en Visodate Automat, väldigt gul tavla, enligt mig inte så fin patina. Han tog även ganska bra betalt på andra klockor.Vsd för tissot?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tror att det var en Visodate Automat, väldigt gul tavla, enligt mig inte så fin patina. Han tog även ganska bra betalt på andra klockor.Vsd för tissot?
Okej, så låter det inte värt att åka till hbgTror att det var en Visodate Automat, väldigt gul tavla, enligt mig inte så fin patina. Han tog även ganska bra betalt på andra klockor.
Värt att nämna är att jag var där direkt när dem öppnade, det kan ha kommit upp fler säljare!Tänkte bara säga att loppisen på Rådhustorget, Heldingborg inte bjöd på någonting förutom en fake IWC, Fake Cartier (tror jag) och någon halvtaskig Tissot.
Okej, så låter det inte värt att åka till hbg [/QUOTE
Hehe, det tror jag inte, sålänge IWCen och Cartiern faktiskt inte är äkta
IWCen var en kronograf med vit tavla och datum mellan 3 och 4. Öppnade upp den och i satt det ett väldigt tråkigt kvarts-verk. Knapparna fungerade inte heller.
Fin eterna-matic. Lite fler bilder?Tjotabläng, veckans...
@Fixoflex , vad har han fyndat?Och lite till 20kr stick.
Kolla för allt i världen att kastskyddet fungerar också. Men det har du säkert redan gjort.Dagens fynd 80kr går som en klocka!
Jepp!Kolla för allt i världen att kastskyddet fungerar också. Men det har du säkert redan gjort.
Vett ej Extra bilder till.@Fixoflex , vad har han fyndat?
Ser ut att vara i ett fint skick! Även om 1000 är budgetmodellen, är Eterna alltid bra grejer och ett kanonloppisfynd.
Och lite till 20kr stick.
Fett!Hittade denna förra veckan på väg till spa
Mycket bra! Inget dåligt fynd! Den kommer att blir mycket fin efter en spabehandling.Hittade denna förra veckan på väg till spa
Hittade denna förra veckan på väg till spa
Wow! GrattisHittade denna förra veckan på väg till spa
Enda jag får upp är att det var en Schweizisk återförsäljare av klockorGrattis till fyndet! Türler…? Det har jag aldrig sett förut; vad står det för? ngn?
Vad är det för klocka?Jag har fan handlat på loppis idag jag med ....så det så, men inga fynd. Allting är iaf original
En LonginesVad är det för klocka?
Och du säger inget fynd?! Var den dyr eller?En Longines
Jo för å va loppis , fick betala 500kr för dom 3 objekten på bilden. Rena rånet !Och du säger inget fynd?! Var den dyr eller?
Låter inte speciellt dyrt om man är i behov just dem grejerna!Jo för å va loppis , fick betala 500kr för dom 3 objekten på bilden. Rena rånet !
Låter inte speciellt dyrt om man är i behov just dem grejerna!
Peseux 7040 (http://www.ranfft.de/cgi-bin/bidfun-db.cgi?10&ranfft&&2uswk&Peseux_7040).Kan se ett P där inne i någon form av logo följt av ett nr kan bara se 040 kan ev vara 7040.
Står även 17 jewel swiss made.