• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Dagens loppis"fynd"

Beror ju på prislappen?;)

Riktigt cool är den i alla fall!

Jim
Jag har försökt tråla runt på ebay och annat för att kolla om jag gjort nåt klipp. Men som vanligt blir frågetecknen bara fler.
Man hittar priser mellan 100 kr till 7000. En 100% waterproof klocka borde kosta mer än 750 spänn. De 100 procenten borde ju innebära vilket djup som helst. Andra klockor skryter bara med sitt maxdjup.:)

Jag har försökt tråla runt på ebay och annat för att kolla om jag gjort nåt klipp. Men som vanligt blir frågetecknen bara fler.
Man hittar priser mellan 100 kr till 7000. En 100% waterproof klocka borde kosta mer än 750 spänn. De 100 procenten borde ju innebära vilket djup som helst. Andra klockor skryter bara med sitt maxdjup.:)
Tippar på ett värde mellan 500:- och 1500:- beroende på skick och köpare. 1500 ifall klockan fungerar perfekt och fulmetallen i boetten inte tittar fram någonstans...

Edit: Egentligen är det ju en riktigt budgetklocka, dock är ju designen rätt kul. Det gör att den går för sådana pengar även fast klockans kvalitet egentligen inte återspeglar priset.

Tippar på ett värde mellan 500:- och 1500:- beroende på skick och köpare. 1500 ifall klockan fungerar perfekt och fulmetallen i boetten inte tittar fram någonstans...

Edit: Egentligen är det ju en riktigt budgetklocka, dock är ju designen rätt kul. Det gör att den går för sådana pengar även fast klockans kvalitet egentligen inte återspeglar priset.
Funkar an så länge perfekt, ingen fulmetall stirrar mig i vitögat.
Jag har gjort nåt dåligt "Loppisklipp" tidigare så att få tillbaka pengen om man säljer räknas som ett "plötsligt händer det"
Men den får hänga med en stund (2016 kommer att bli fulmetalldykarnas år,har jag läst på flashback)

IMG_0895.jpg
IMG_0896.jpg
IMG_0897.jpg
IMG_0898.jpg

En kompis hittade denna för 75 kr. Känns för bra för att vara sant! Skräp eller värt en koll hos AD?

Tillbaka
Topp