Min åttaåring spottade något med integrerad länk och blå tavla under TAG:en. Närbild?
(Hennes emojis).
(Hennes emojis).
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hahaha... Fy fan vad jag hatar dig!Kunde betala en hundring men gav killen fyra hundra dinkan funkar och är av 18k guld,så är det när man vet inte vad man säljer.
Har putsat upp och bytt till svart likars band.
Avviker 2 sekunder per dag!!! Original krona sitte på också.
Kan inte,köpte inte hela lådan ju.Min åttaåring spottade något med integrerad länk och blå tavla under TAG:en. Närbild?
(Hennes emojis).
Ja hon hänger på väggen ovanför sofflocket och gör sig fint må ja säga.Hur mysig som helst. Coolt att se den i action på YouTube.
http://www.lothar-frerking.de/en/links_en.htm
Hela 85kr!Trevligt värre med en Seamaster. Vad gav du för kitet?
Omegan var prismärkt med 30kr, bra pris
Minst sagt generös prissättning Släng gärna upp en bild när du har hittat ett fint band tillOmegan var prismärkt med 30kr, bra pris
Härligt fynd! Då kan ju jag köpa den av dig för 60 kr! Jäklar vilken procentuellt vinst du gör då!Omegan var prismärkt med 30kr, bra pris
Certina, 38mm vattenskadad? Den går iaf inte. Någon som har ett passande verk?
Seiko, behöver nytt batteri.
50:- för dessa anser jag vara en schysst deal. Men som sagt, någon som har ett verk liggandes till certinan? @McGyver
Så sant, vad tror du om tavlan? tvättbar utan att förstöra den?Lyft på locket och kolla vilken kaliber det sitter i - är det inte för skadat kanske det går att rädda genom att serva!?
Så sant, vad tror du om tavlan? tvättbar utan att förstöra den?
Får öppna den I dagarna och se hur det ser ut innanför locket Om inget annat så har jag SeikonDet kan ju gå att tvätta bort endast skadad lack men jag tror tyvärr denna tavla är en "goner" - lev med den som den är eller måla om!
Skulle tro att det sitter ett cal kf 324 i den.Lyft på locket och kolla vilken kaliber det sitter i - är det inte för skadat kanske det går att rädda genom att serva!?
Snygg också! Låter den mycket?10 spänn för en väl fungerande 40-50-tals väckare är väl ok?
Snygg också! Låter den mycket?
Ut å leta detta var ett bra fynd!!!
(Skämt)