Gårdagens och dagens köp verkar fungera tillfredställande i alla fall än så länge!!!!!
Kan man få en bild till på högra länken?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Gårdagens och dagens köp verkar fungera tillfredställande i alla fall än så länge!!!!!
Ja, udda länk?!Kan man få en bild till på högra länken?
Hittade du den där på loppis, eller var det bara dagens klocka?Dagens klockval
Den såg ut att vara i ett fint skick! Grattis!Köpt utanför storstaden i en begagnad handel plats, låg ej framme men frågade å vips tog han fram denna. Försöker fråga men oftast ja nästan alltid är svaret nej. Men denna gång hade jag tur! Köpt på detta sätt dock inte den här veckan så svaret blir både också.
Riktigt kul fynd, grattis!Mina damer på herrar , den gamle j**** vaknade till liv idag igen efter 15 år av sömn
En bild till
10 spänn för en väl fungerande 40-50-tals väckare är väl ok?
Håller med men den satt på !!Cool! Kanske inte helrätt till den klockan, men det är bara att leta vidare!
Härlig Amerikanare ! Med "dansande" siffror ; ett typsnitt man blir glad av. Bra val Martin L !!Pappa Big Ben hälsar. Inte ett riktigt loppisfynd men dock ett fynd, fick den av en polare som köpt ett gammal hus. Jag fick ta vad jag ville ur huset och då fick bland annat denna följa med hem trots trasig drivfjäder.
Köpt i dag perfekt att använda sista veckan före nästa län!!!
Dags att ändra på den regeln då, tänk på att det är jul snart. Säljer du inte bandet till mig, kan du glömma julklapparna i år, du vet väl att man ska vara snäll !! ?Nja får se har regeln att inte sälja
På klocksnack. Eftersom det har varit en del sura kommentarer om tex förtäckt säljannons men tack för intresset!! Mvh
Det var jag som var bitter. Under perioder har det varit många blocket/tradera lirare här på ks. Nyregistrerade användare visar upp ett nyköp, frågar vad den är värd och i förbifarten nämner att den "kanske är till salu".Nja får se har regeln att inte sälja
På klocksnack. Eftersom det har varit en del sura kommentarer om tex förtäckt säljannons men tack för intresset!! Mvh
Fynd!Inte dagens, men loppisfynd. Nog har storleken betydelse. Inte hade den blivit lagd åt sidan och nästan bortglömd om det inte varit damstorlek. Gay Freres länk och Eternan daterar ca -45. Verkar gå oförskämt bra också. Måste snygga till den skitiga länken iaf.
Kommer herrn från vårt fina landskap eller är detta en slump?Idag blev det en slips. Och inte vilken slips som helst, utan en Perlon-slips!
-Jaha va kul säger ni nu! Sålde inte Konsumhallen i Karlshamn dessa?-
Jo visst är det så, säger jag då!
Nej tyvärr! Jag kommer från Dalarna, men bor i Bästmanland. Ja, det kallas visst Västmanland också.Kommer herrn från vårt fina landskap eller är detta en slump?
Ball hur som helst, hoppas att du bär den!
Fan ta dig, känns som jag kan bli medlockad till Ullahell.Var iväg med frugan till Ullared idag tänkte att de skulle bli en hemsk dag
Men stanna eftervägen på ett loppis ställe och hitta 2 st till godingar till min samling!
Hahaha , va gör man inte för sin fru Tur de finns loppisar överallt, låtsas tappa bort varann så springer man utFan ta dig, känns som jag kan bli medlockad till Ullahell.