• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Dagens loppis"fynd"

Gårdagens och dagens köp verkar fungera tillfredställande i alla fall än så länge!!!!!
image.jpg

Kan man få en bild till på högra länken?

Köpt utanför storstaden i en begagnad handel plats, låg ej framme men frågade å vips tog han fram denna. Försöker fråga men oftast ja nästan alltid är svaret nej. Men denna gång hade jag tur! Köpt på detta sätt dock inte den här veckan så svaret blir både också.

Köpt utanför storstaden i en begagnad handel plats, låg ej framme men frågade å vips tog han fram denna. Försöker fråga men oftast ja nästan alltid är svaret nej. Men denna gång hade jag tur! Köpt på detta sätt dock inte den här veckan så svaret blir både också.
Den såg ut att vara i ett fint skick! Grattis! :)

Nja får se har regeln att inte sälja
På klocksnack. Eftersom det har varit en del sura kommentarer om tex förtäckt säljannons men tack för intresset!! Mvh

På klocksnack. Eftersom det har varit en del sura kommentarer om tex förtäckt säljannons men tack för intresset!! Mvh
Dags att ändra på den regeln då, tänk på att det är jul snart. Säljer du inte bandet till mig, kan du glömma julklapparna i år, du vet väl att man ska vara snäll !! ?

Det var jag som var bitter. Under perioder har det varit många blocket/tradera lirare här på ks. Nyregistrerade användare visar upp ett nyköp, frågar vad den är värd och i förbifarten nämner att den "kanske är till salu".
Som du förstår är det lite irriterande att hjälpa sådana användare, medan det är skitkul att hjälpa någon som är jätteglad och har köpt sin första klocka. :)

Ingen har problem med att medlemmar säljer klockor, men när det med avsikt görs på fel avdelning (säger inte att du gjorde det, men det uppfattades som det) och får för mycket utrymme är det oftast inget som övriga medlemmar som vill läsa och diskutera klockor älskar direkt.

Dra du ett pm till @MacRulez4ever , eller lägg ut en annons på k&s så blir det nog bra.

20151201_232821.jpg
20151201_232642.jpg
Inte dagens, men loppisfynd. Nog har storleken betydelse. Inte hade den blivit lagd åt sidan och nästan bortglömd om det inte varit damstorlek. Gay Freres länk och Eternan daterar ca -45. Verkar gå oförskämt bra också. Måste snygga till den skitiga länken iaf.

Tillbaka
Topp