Icaras
Guld
Bra fynd! Hojta till om du vill göra dig av med dynamicenVar iväg med frugan till Ullared idag tänkte att de skulle bli en hemsk dag
Men stanna eftervägen på ett loppis ställe och hitta 2 st till godingar till min samling!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bra fynd! Hojta till om du vill göra dig av med dynamicenVar iväg med frugan till Ullared idag tänkte att de skulle bli en hemsk dag
Men stanna eftervägen på ett loppis ställe och hitta 2 st till godingar till min samling!
Kan du inte leva med tavlan säljer du klockan till en ruinromantiker istället. Dvs till mig. Billigt!Så sant, vad tror du om tavlan? tvättbar utan att förstöra den?
Yes , ska få sig en rengöring först sen får vi se om den passar i lådanBra fynd! Hojta till om du vill göra dig av med dynamicen
Hehe, PM'a mig ditt budKan du inte leva med tavlan säljer du klockan till en ruinromantiker istället. Dvs till mig. Billigt!
Gör såYes , ska få sig en rengöring först sen får vi se om den passar i lådan
via Imgflip Meme MakerVar iväg med frugan till Ullared idag tänkte att de skulle bli en hemsk dag
Snygg!Hittade denna igår! Slängde på en länk och det är nästan magi!
Tackar! Kul med den gamla loggan, föredrar den kursiva
Riktigt bra .... Men loppis mitt i vintern.... Trodde jag ej existeradeHittade denna igår! Slängde på en länk och det är nästan magi!
Nja, antikbutik då. Men var faktiskt på inomhusloppis idag, dock ej fruktsamt! Men det finns ju loppisbutiker och liknande med!Riktigt bra .... Men loppis mitt i vintern.... Trodde jag ej existerade
Nja, antikbutik då. Men var faktiskt på inomhusloppis idag, dock ej fruktsamt! Men det finns ju loppisbutiker och liknande med!
Tack, det är någon random-länk jag bytte mig till från @theargonaut, hade den lite till min Tissot-krono men fick inte riktigt ändlänkarna att sitta snyggt på den, så provade på denna och det blev riktigt braMåste också ut å reka mer alltså. Man kan göra riktigt roliga klockfynd. Grymt snygg med länken blev din Certina. Vad är de för länk ?
brukar btw googla "loppis skåne" och leta runt lite (finns säkert liknande där du är), finns tre sidor som brukar ha bra info:Måste också ut å reka mer alltså. Man kan göra riktigt roliga klockfynd. Grymt snygg med länken blev din Certina. Vad är de för länk ?
brukar btw googla "loppis skåne" och leta runt lite (finns säkert liknande där du är), finns tre sidor som brukar ha bra info:
http://loppisar2003.homestead.com/
http://www.antikochloppisguiden.se/
http://www.svenskaloppisar.se/
HeheTack för tipset , har redan dom sidorna
Snygg zontavla med crosshairs, vet inte mycket men du har ref-nr i boettlocket om du öppnar den - det kan du söka på hos Omega. Geneve brukar väl vara Omegas billigare modeller om jag inte har helt fel för mig.
Generellt är Geneve de billigare modellerna men det gäller inte dessa som TS visar upp. Första generationens Geneve är riktigt fina, lite lyx!Snygg zontavla med crosshairs, vet inte mycket men du har ref-nr i boettlocket om du öppnar den - det kan du söka på hos Omega. Geneve brukar väl vara Omegas billigare modeller om jag inte har helt fel för mig.
Snygg zontavla med crosshairs, vet inte mycket men du har ref-nr i boettlocket om du öppnar den - det kan du söka på hos Omega. Geneve brukar väl vara Omegas billigare modeller om jag inte har helt fel för mig.