• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Dagens loppis"fynd"

Var iväg med frugan till Ullared idag tänkte att de skulle bli en hemsk dag:(
Men stanna eftervägen på ett loppis ställe och hitta 2 st till godingar till min samling!

image.png
Bra fynd! Hojta till om du vill göra dig av med dynamicen :rolleyes:

Inte ett riktigt loppisfynd, utan hittade den hos morfar som haft den väldigt länge, tickar på bra! Någon som vet vad det är för Omega och cal?

Snygg zontavla med crosshairs, vet inte mycket men du har ref-nr i boettlocket om du öppnar den - det kan du söka på hos Omega. Geneve brukar väl vara Omegas billigare modeller om jag inte har helt fel för mig.

Snygg zontavla med crosshairs, vet inte mycket men du har ref-nr i boettlocket om du öppnar den - det kan du söka på hos Omega. Geneve brukar väl vara Omegas billigare modeller om jag inte har helt fel för mig.
Generellt är Geneve de billigare modellerna men det gäller inte dessa som TS visar upp. Första generationens Geneve är riktigt fina, lite lyx!

Yes, Geneve är det billigare vad jag förstått! Verkar vara ett original Omega läderband. Någon idé om värde, 2-3k max? Riktigt sunkig bildkvalitet, sorry!

Tillbaka
Topp