Vad är de för snygg sko?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vad är de för snygg sko?
RMW Comfort Yearling CraftsmanVad är de för snygg sko?
Tjockare läder ocksåMan kan ifrågasätta huruvida EG är värda sitt pris kontra CJ men min uppfattning (bortsätt från det estetiska) är att de är betydligt mjukare, både i skinn och sula vilket skapar en grym komfort.
Mycket snyggare än paret jag hade - är det CXL på lädersula?Höst. Flanell och Carmina Detroit longwings.
Nix, vanligt kalvskinn och danitesula.Mycket snyggare än paret jag hade - är det CXL på lädersula?
Första användningen efter sommarförvaringen
Vad är det för modell/märke? Ser riktigt sjyssta ut
Ser fint ut, har du redan fått ett jack på höger tåparti?Första användningen efter sommarförvaringen
Ser fint ut, har du redan fått ett jack på höger tåparti?
Loake 1880 en av de få dagarna jag väljer svarta skor...
Buckingham - har i flera färger, lite av mina ”go to” skor.Snyggt! Är det Heston eller Buckingham?
Lazymans alltså. Coolt!Konsultdojjor från Bow-tie.
Tack! Yes, det närmsta man kommer konsultdojjor på forumet om man frågar Calle F!Lazymans alltså. Coolt!
Inget att skämmas över. Min pappa som jobbat inom kommunal förvaltning i 40 år har typ såna lakritsbalkar.Tack! Yes, det närmsta man kommer konsultdojjor på forumet om man frågar Calle F!
Fattas bara parallell-sömmar!Konsultdojjor från Bow-tie.
Och happysocks i grälla färger, alternativt vita tubsockor.Fattas bara parallell-sömmar!
Allt annat skulle ju antyda att veckan inte är fullfakturerad, och så kan vi ju inte ha det. För mig blev det duvblå CQP idag, gammal bild men den känns lite roligare än hur det ser ut idag...Och happysocks i grälla färger, alternativt vita tubsockor.
Dina kanske inte, i mitt personliga tycke, är den snyggaste Lazymanskon men att avfärda skotypen som helhet som konsultdoja är töntigt. Finns många trevliga varianter från olika tillverkare.Tack! Yes, det närmsta man kommer konsultdojjor på forumet om man frågar Calle F!
Håller helt med, tycker det är en rätt spännande skomodell, men att lägga 30k på ett par bespokeskor från GG eller YF är långt bort från där jag är nu. Plockade hem dessa enbart för att de var svinbilliga på rean, tyckte det var lite kul. Väldigt bekväma, och jag tycker inte dessa är tvärfula på något sätt heller, faktiskt.Dina kanske inte, i mitt personliga tycke, är den snyggaste Lazymanskon men att avfärda skotypen som helhet som konsultdoja är töntigt. Finns många trevliga varianter från olika tillverkare.
Dina kanske inte, i mitt personliga tycke, är den snyggaste Lazymanskon men att avfärda skotypen som helhet som konsultdoja är töntigt. Finns många trevliga varianter från olika tillverkare.
Jag kan inte med Lazymans, över huvud taget. Visst, det är inte en renodlad konsultdoja men de känns ändå liiite mobilhölster.Håller helt med, tycker det är en rätt spännande skomodell, men att lägga 30k på ett par bespokeskor från GG eller YF är långt bort från där jag är nu. Plockade hem dessa enbart för att de var svinbilliga på rean, tyckte det var lite kul. Väldigt bekväma, och jag tycker inte dessa är tvärfula på något sätt heller, faktiskt.
Snygga! När omöjliga att hålla rena eller?Allt annat skulle ju antyda att veckan inte är fullfakturerad, och så kan vi ju inte ha det. För mig blev det duvblå CQP idag, gammal bild men den känns lite roligare än hur det ser ut idag...