Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tackar! Köpte dem från Careofcarl, dock verkar det som att de har återgått till ordinarie priser på C&J.Stiligt! Vart köpte du dom?
Nix.Generell fråga, går ni också runt med skor på ”hemma-kontoret”?
Ibland som idag tillsammans med ostrykta byxor. Zara köpta second hand för 80 spänn.Generell fråga, går ni också runt med skor på ”hemma-kontoret”?
Jepp, klär mig som en vanlig dag. Blir mer produktiv såGenerell fråga, går ni också runt med skor på ”hemma-kontoret”?
Blåa kängor känns som att det är nästa måste-ha sko alltså....Carlos Santos
Blåa skor är en underskattat hemlighet, faktiskt!Blåa kängor känns som att det är nästa måste-ha sko alltså....
Riktigt trevligt
Man måste ju ändå älska folk som kör sitt race!Blåa skor är en underskattat hemlighet, faktiskt!
Klart du ska kika på blåa kängor vid ditt nästa skoköp! Blått är flott! Dessutom är det en det en färg som passar till det mesta. Till skillnad från det vanligaste valet, svarta dojjor.
Alla känner sig bekväma med sanningen att en mörkblå kostym är något som alla ska ha och som passar till alla sammanhang.
Men applicerar du samma färg på skor så tycker de flesta på ett forum (personer som naturligtvis aldrig har testat blåa skor) helt plötsligt att du skulle vara från Mars, märkligt nog...
Folk är väl livrädda att blå bomullsbyxor skär sig med blåa skor.. eller det är väl anledningen att jag inte satsat på det tidigare... Men fan dags att skita i det.Blåa skor är en underskattat hemlighet, faktiskt!
Klart du ska kika på blåa kängor vid ditt nästa skoköp! Blått är flott! Dessutom är det en det en färg som passar till det mesta. Till skillnad från det vanligaste valet, svarta dojjor.
Alla känner sig bekväma med sanningen att en mörkblå kostym är något som alla ska ha och som passar till alla sammanhang.
Men applicerar du samma färg på skor så tycker de flesta på ett forum (personer som naturligtvis aldrig har testat blåa skor) helt plötsligt att du skulle vara från Mars, märkligt nog...
Du får nog bättre svar i skotråden https://klocksnack.se/threads/skor.230/Köpte c&j Harvard idag. Vänjer man sig? Känner mig som en farbror. Och ja jag ska ha strumpor i vilket känns kefft men kan inte gå utan på jobbet.