• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Dagens skor!

Alfred Sargent
65C2C943-E84F-4CCF-93D8-145E60EBE809.jpeg

Bilagor

• 6E43B711-602D-4BBA-936D-03C3F9C2D2CC.jpeg
    6E43B711-602D-4BBA-936D-03C3F9C2D2CC.jpeg
    620.1 KB · Visningar: 4
Blåa kängor känns som att det är nästa måste-ha sko alltså....
Riktigt trevligt
Blåa skor är en underskattat hemlighet, faktiskt!
Klart du ska kika på blåa kängor vid ditt nästa skoköp! Blått är flott!:) Dessutom är det en det en färg som passar till det mesta. Till skillnad från det vanligaste valet, svarta dojjor.
Alla känner sig bekväma med sanningen att en mörkblå kostym är något som alla ska ha och som passar till alla sammanhang.
Men applicerar du samma färg på skor så tycker de flesta på ett forum (personer som naturligtvis aldrig har testat blåa skor) helt plötsligt att du skulle vara från Mars, märkligt nog...
StowNavyMuseum2_1000x.jpg
Jcpn7Qu.jpg
blåa.jpg
Carlos Santos.jpg
Trickers Navy Cordovan 140119.jpg

Senast ändrad:
Klart du ska kika på blåa kängor vid ditt nästa skoköp! Blått är flott!:) Dessutom är det en det en färg som passar till det mesta. Till skillnad från det vanligaste valet, svarta dojjor.
Alla känner sig bekväma med sanningen att en mörkblå kostym är något som alla ska ha och som passar till alla sammanhang.
Men applicerar du samma färg på skor så tycker de flesta på ett forum (personer som naturligtvis aldrig har testat blåa skor) helt plötsligt att du skulle vara från Mars, märkligt nog...
Jcpn7Qu.jpg
blåa.jpg
Carlos Santos.jpg
Man måste ju ändå älska folk som kör sitt race! ;)

Jcpn7Qu.jpg
blåa.jpg
Carlos Santos.jpg
Folk är väl livrädda att blå bomullsbyxor skär sig med blåa skor.. eller det är väl anledningen att jag inte satsat på det tidigare... Men fan dags att skita i det.

Köpte c&j Harvard idag. Vänjer man sig? Känner mig som en farbror. Och ja jag ska ha strumpor i vilket känns kefft men kan inte gå utan på jobbet.

Köpte c&j Harvard idag. Vänjer man sig? Känner mig som en farbror. Och ja jag ska ha strumpor i vilket känns kefft men kan inte gå utan på jobbet.
Du får nog bättre svar i skotråden https://klocksnack.se/threads/skor.230/
I den här tråden visar vi mest bara bilder på våra mer eller mindre (miss)lyckade skodon!:)
(Det här kan faktiskt vara det finaste jag någonsin skrivit om en loafersfråga;))

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp