• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Dagens skor!

Spectators idag såklart!:cool: (Världens bästa sommarsko! (Nåja, de delar ju faktiskt förstaplatsen tillsammans med "Dirty Bucks".:happyhappy:) Och idag var det den första riktiga sommardagen.) Dagens spectators är från Cheaney.
utomhus.jpg
Jag villhöver ett par bra spectators! Mina Taft Jack kängor i grått / oxblod är inte ens nära att vara en sommarsko.

Tång...?....det får du utveckla mer:D
Högt insteg?
:rolleyes::rolleyes:
Om man får gissa stoppade han ner foten och så hängde plösen med en bit, och för att dra upp den användes en tång som drog loss en bit. Kan relatera isåfall!:rolleyes:
Ja, högt insteg har jag, men @Hutti förklarade det bra hur det gick till (skönt att jag inte är ensam om denna fadäs:rolleyes:). Jag var stressad vid denna tidpunkt och tänkte (eller kanske jag inte tänkte alls när jag tänker på det:D) att det borde gå skitfort att ta en tång och dra upp plösfanskapet....:banghead::banghead::banghead:

Nya skor går man in successivt, så mycket har jag lärt mig genom åren.
Så nu står jag här i mina gamla Allen Edmonds Fifth Avenue och tittar längtansfullt på mina nya Belgian loafers från Yanko. Men icke, de har redan fått en timmes användning och nu säger fötter och förnuft stopp. Men imorgon...

20200817_122554.jpg

Nya skor går man in successivt, så mycket har jag lärt mig genom åren.
Så nu står jag här i mina gamla Allen Edmonds Fifth Avenue och tittar längtansfullt på mina nya Belgian loafers från Yanko. Men icke, de har redan fått en timmes användning och nu säger fötter och förnuft stopp. Men imorgon...

20200817_122554.jpg
Spännande! Såg dem nyligen på skolyx, bekväma? :)

Tillbaka
Topp