• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Dagens skor!

Thesonofagun

Omega
2-Faktor
Kollektivtrafiksföljetången går in en ny fas. Meermin, Skolyx, Edwin
IMG_20200506_162112.jpg
 

johpe

Panerai
2-Faktor
Yes! Tycker de är TTS. De har convertat MM som skorna gavs ut i till EU size. Pendlar mellan 40-41 och 40.5 satt bra på mig.
Tack, har funderat många gånger på att klippa ett par, men inte blivit av för enligt storlekstabellen (och min mätta fotlängd) så borde jag ha 40,5 men jag har typ 42 i alla sneakers jag äger (NB, Nike, Adidas) och 41 i Common Projects. Kanske får bli o klippa ett par 41 bara för att prova. Är det sköna o gå i? Och var de du fick i bra skick? (står ju att de kan ha lite fläckar)
 

Lindrothh

Cartier
Tack, har funderat många gånger på att klippa ett par, men inte blivit av för enligt storlekstabellen (och min mätta fotlängd) så borde jag ha 40,5 men jag har typ 42 i alla sneakers jag äger (NB, Nike, Adidas) och 41 i Common Projects. Kanske får bli o klippa ett par 41 bara för att prova. Är det sköna o gå i? Och var de du fick i bra skick? (står ju att de kan ha lite fläckar)
Jag har 40 i CP, så 41 bör nog kunna sitta bra! Mina var i riktigt bra skick, nån enstaka ”fade” på mockan, men inget man stör sig på och jag brukar va brutal gällande sånt annars. Riktigt sköna att gå i. Ägt Margielas version av gats men dessa var skönare.
 

M.L.

Vacheron
2-Faktor
Spectators idag såklart!:cool: (Världens bästa sommarsko! (Nåja, de delar ju faktiskt förstaplatsen tillsammans med "Dirty Bucks".:happyhappy:) Och idag var det den första riktiga sommardagen.) Dagens spectators är från Cheaney.
utomhus.jpg
 
Topp