Ja, jag är väldigt nöjd. Lite snärjigt att hitta rätt storlek då de är små i storlekarna men jag fick bra hjälp.Spännande! Såg dem nyligen på skolyx, bekväma?![]()
Detta är mitt första par från Yanko så det ska bli spännande att se hur de åldras.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja, jag är väldigt nöjd. Lite snärjigt att hitta rätt storlek då de är små i storlekarna men jag fick bra hjälp.Spännande! Såg dem nyligen på skolyx, bekväma?![]()
Varför bryta ett vinnande konceptLoake Hanover idag igen
![]()
Har du helt rätt i, kan ju dock bli lite väl mycket slitande på ett par skor, men de får tåla det ett tag tillVarför bryta ett vinnande koncept![]()
På mitt kontor går folk i strumpor..blir retad för mina birken vid kaffemaskin jämt och ständigt..
![]()
Haha, då är jag inte värst..På mitt kontor går folk i strumpor..![]()
Fast jobbar du inom förskola är ju det ganska logiskt!På mitt kontor går folk i strumpor..![]()
Ser ut att glappa rejält?Jungfruresa för dessa par!
Mörkbruna mockaoxfords från Carmina.
![]()
Jungfruresa för dessa par!
Mörkbruna mockaoxfords från Carmina.
![]()
Kan det vara så att din fot är lite för platt för lästen? Då kan det hända att den trycker ut sidorna vid öppningen.Ser ut att glappa rejält?
Ser ut att glappa rejält?
Kan det vara så att din fot är lite för platt för lästen? Då kan det hända att den trycker ut sidorna vid öppningen.