• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Dagens skor!

M.L.

Vacheron
2-Faktor
Carlos Santos Norte Grain Patina Chukka
20201023.jpg
 

BarbaBaba

Patek
2-Faktor
Går in mina nya Red Wing Roughneck. Första paret. Välbyggda.
4C84D059-0DF3-4F61-867E-93091DC80DB5.jpeg
Hur har det "gått"? Jag köpte precis ett par nya i en halv storlek större än tidigare, tänkte köra både innersula och tjockare strumpor när det blir kallare. Men jag minns att dom är ruskigt hårda och tar ett tag att gå in... *Inte samma modell som dina utan ett par 1907
 

Pinsam

Cartier
2-Faktor
Hur har det "gått"? Jag köpte precis ett par nya i en halv storlek större än tidigare, tänkte köra både innersula och tjockare strumpor när det blir kallare. Men jag minns att dom är ruskigt hårda och tar ett tag att gå in... *Inte samma modell som dina utan ett par 1907
Det har gått riktigt bra. Det tog några timmar fördelat på ett par dagar att gå in dem; nu känns och sitter dem bättre. Jag snörar dem tajtare än på det foto jag delade med mig av.
 
Topp