Oputsade? Hur ser de ut när de är putsade?Ett par oputsade C&J Coniston.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Oputsade? Hur ser de ut när de är putsade?Ett par oputsade C&J Coniston.
Schyssta! Cordovan?Först dagen på kontoret sedan 3 veckor tillbaka, gött att damma av loafers:arna!
Tackar, dessa är kontors-favoriterna!Schyssta! Cordovan?
Riktigt bra puts du lyckats få till! Känner att jag får ta hem mina från kontoret snart för att ge dem lite kärlekI gårdagens film On The Waterfront skymtades både skor i cordovan och halvbältade läderjackor från depressioneran (samt mycket andra ikoniska plagg). Av den anledningen kändes dagens skoval givet.
Tack! Jag kör alltid borste efter användning, sen mac method när det kommer till cordovan. För den som vill läsa mer finns information nedan, men kortfattat handlar det om att använda, borsta och använda minimalt med kräm. På sikt bygger det upp en riktigt härlig patina.Riktigt bra puts du lyckats få till! Känner att jag får ta hem mina från kontoret snart för att ge dem lite kärlek
Vill ha!
Alden 990
Sjukt snygga. Det som syns av resten är inte så illa hellerAlden idag igen. Color #8 med skön fade. Wing tip boots på Plaza lästen.
Riktigt stiligt! Ser ut som de blivit snyggt brunfärgade (ravello/whiskey-ish)?Alden idag igen. Color #8 med skön fade. Wing tip boots på Plaza lästen.
beställ nu och krydda med ett par loafers så är du hemmaRiktigt stiligt! Ser ut som de blivit snyggt brunfärgade (ravello/whiskey-ish)?
Det är faktiskt det jag saknar i min skogarderob. Bruna Cordovan Wingtips (riktiga wingtips då, inga j-vla missfoster till longwings @stigge @BarbaBaba )!
Ha habeställ nu och krydda med ett par loafers så är du hemma
Ha haHa ha
Men jag tror nog på allvar att jag skulle uppskatta ett par loafers som krydda bättre än som ett par skor. I bägge fallen kommer de i alla fall att imitera något de inte är!