Kände genast ett påträngande behov att byta till santosen så här i kvällssolen, känns bra att ha en i lådan vid sådana tillfällen...Lägg ner med Santos-peppen! Jag har ju precis lagt ner mina drömmar om den klockan! Måste behålla fokus osv...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kände genast ett påträngande behov att byta till santosen så här i kvällssolen, känns bra att ha en i lådan vid sådana tillfällen...Lägg ner med Santos-peppen! Jag har ju precis lagt ner mina drömmar om den klockan! Måste behålla fokus osv...
Kör! Point of no return, ingen minns en fegis osv.Lägg ner med Santos-peppen! Jag har ju precis lagt ner mina drömmar om den klockan! Måste behålla fokus osv...
Haha orimligt!!! Jag får helt enkelt göra så att jag blir bannad från vintage. Ska börja posta bilder på mina nya klockor från Clas Ohlson...
Är det här du?Kände genast ett påträngande behov att byta till santosen så här i kvällssolen, känns bra att ha en i lådan vid sådana tillfällen...
![]()
Det kommer, fegis eller inteKör! Point of no return, ingen minns en fegis osv.![]()
Du är en ond man! Fast jag kanske kan jobba med reklamkampanjen (är i jobbsökarmode)...Jag ska se till att Classe utökar sortimentet i samtliga butiker med Santos-kopior. På toppen av det en ordentlig reklamkampanj.
Du är en ond man! Fast jag kanske kan jobba med reklamkampanjen (är i jobbsökarmode)...
Haha får bli belöning när jag landar lite ekonomisk trygghet igenJag är världens snällaste, inbillar jag mig själv i alla fall. Men det är inte olagligt att retas. Dessutom har jag nästan fixat ett jobb till dig och du har har mage att kalla mig elak!
Nåväl, ta ett sms-lån och köp dig en Santos nu!![]()
Haha får bli belöning när jag landar lite ekonomisk trygghet igen![]()
Shit vad skarp den var i boetten!Högt tempo på måndagsmorgonen
Longines Admiral High Frequency (sjuttiotal)
![]()
![]()
Jätte snygg!Äntligen tillbaka och kan posta här![]()
Like a glove.Från Santos till någon helt annat.
![]()
![]()
Den var riktigt gubbig jaEftersom det inte blev någon Santos så kör vi Kvarts-vintage-gubb-Seiko idag! Gillar den som 17.
Länken är för lång så det fick bli ett armband som stoppar den lite grann.
Hur kapar man dessa länkar på bästa sätt? Bågfil?
![]()
![]()