Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Avbitare, alternativt vinkelslip?Eftersom det inte blev någon Santos så kör vi Kvarts-vintage-gubb-Seiko idag! Gillar den som 17.
Länken är för lång så det fick bli ett armband som stoppar den lite grann.
Hur kapar man dessa länkar på bästa sätt? Bågfil?
Nämen va fn! En fin speedy nu också! Säg inte att det är en -67 till på det?
Testade lite med en rätt så rejäl avbitare men den rådde inte på länken. Om jag nu bestämmer mig för att korta länken så får det nog bli bågfil trots allt.Avbitare, alternativt vinkelslip?
Tack! Näe mellanmjölks-sjuttiotalare. Stepdial och fin färg på index i allafallNämen va fn! En fin speedy nu också! Säg inte att det är en -67 till på det?
Skönt så jag inte behöver slå en yxa i foten för att döva avundsjukan över 321 och 67 och hela baletten. ;-) Riktigt läcker är den vilket som! Grattis!Tack! Näe mellanmjölks-sjuttiotalare. Stepdial och fin färg på index i allafall
Tack! Skulle man tänka så skulle man inte ha många kroppsdelar kvar och det mesta skulle vara @inox fel den jäveln...Skönt så jag inte behöver slå en yxa i foten för att döva avundsjukan över 321 och 67 och hela baletten. ;-) Riktigt läcker är den vilket som! Grattis!
Den som låg på köp och sälj?
Ett stycke vintage dykare bakelit bezel med fin patinering. Och ett egengjort armband (behöver ny mobil med bättre kamera)
Japp köpte idagDen som låg på köp och sälj?
Ingen bakelit men fin ändå!
Ett stycke vintage dykare bakelit bezel med fin patinering. Och ett egengjort armband (behöver ny mobil med bättre kamera)
Nehe utveckla gärna, hittar faktiskt inte så mycket på denna modell, men tycker iaf att detta är exakt samma bezel http://mandbwatches.com/product/wiitnauer/Ingen bakelit men fin ändå!
Samma är det ju inte. Den på din har ju vit text och markeringar, den i länken svart. Men läcker dinka, nonetheless!Nehe utveckla gärna, hittar faktiskt inte så mycket på denna modell, men tycker iaf att detta är exakt samma bezel http://mandbwatches.com/product/wiitnauer/