Det står Ove i skrivstil på baksidan, betyder det silver?Jäkla fin tank, ser nästan ut som den är i silver![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det står Ove i skrivstil på baksidan, betyder det silver?Jäkla fin tank, ser nästan ut som den är i silver![]()
Haha, givetvis, det är sen gammalDet står Ove i skrivstil på baksidan, betyder det silver?![]()
Riktigt fin kombination med det läderbandet till guldet. Letar efter ett i samma stil, var är ditt ifrån?
Är det min gamla?
Det stämmerÄr det min gamla?
Den är riktigt mysig! Handpolerat mineralglas har du där kan jag sägaDet stämmer![]()
Riktigt fin kombination med det läderbandet till guldet. Letar efter ett i samma stil, var är ditt ifrån?
Visst är det Majetek onsdagMajetek på idag. Ni som inte läst tråden som @Donkii skapat har missat något.
https://klocksnack.se/threads/eterna-majetek-en-tidsresa.49637/
![]()
Den där hör hemma i "När rätt klocka får fel band" - trådenMora på BoR
![]()
Glöm inte jättepolisongerna!Porrig Seiko som får mig att vilja odla mustasch och damma av pilotbrillorna.
![]()