Lite kanske? Har nog haft mer mögel och vintage än nytt dock. Men ja jo. Tack!Whoa, fick dubbelkolla avataren där, oväntad klockkombo för dig? Skitfin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Lite kanske? Har nog haft mer mögel och vintage än nytt dock. Men ja jo. Tack!Whoa, fick dubbelkolla avataren där, oväntad klockkombo för dig? Skitfin.
Spännande! Tror ugnen får stå till sidan för min . Bakade du nån annan färg?Köpte en gång en liknande blå tavla som du har på din för att experimentera. Efter några minuter i ugnen fick jag den till olivgrönt vilket blev riktigt trevlig
Tebax hos dig?
Helt rätt, håll den ifrån ugnen så långt du kan ! Var inte ute efter någon färg utan ville främst se vad som skulle hända.Spännande! Tror ugnen får stå till sidan för min . Bakade du nån annan färg?
Wow! Fantastisk bezel-ish!! Har du lust att plåta baksidan?Waltham A-17
Petade in ett foto i inlägget .Wow! Fantastisk bezel-ish!! Har du lust att plåta baksidan?
Jo så blev det. Riktigt nöjdTebax hos dig?
Grym!
Ball!Tror inte det, den har nog bara legat jäkligt länge i något skyltfönster eller något. Så pass mycket och länge att tavlan har blekts runt tim- och minutvisare.
Fler tillverkare borde skriva mer! Waltham har ju snudd på en roman på boettlocketWaltham A-17 Pilot
Hehe, ja det är väl utfyllt. Ska va ordning och reda i militären .Fler tillverkare borde skriva mer! Waltham har ju snudd på en roman på boettlocket
Tillbaka? Edit. Såg nu... Fin iaf!
Tack! Den är riktigt trevligTillbaka? Edit. Såg nu... Fin iaf!
Precis en sån jag mena! Schysst och skön!