Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fattar inte folk som säger att Datejust är tråkig? Den är ju grym? Skön länk och den går att använda till allt? Jag tränade med min, hade den på finare tillställningar och hade den mer ”casual” med tischa också. Fin tavla på din också!Inte så jättespännande kanske, men eftersom den är ny för mig och vi är lika gamla så är den speciell i min bok. Bärs i smyg tills födelsedagen i april.
Det e en fin klocka. Då vet du med säkerhet när Jonh Blund kommerFortis, ( med illa valt band)
Ja, den känns mångsidig. Lätt att byta till band också om man vill dressa upp eller ned.Fattar inte folk som säger att Datejust är tråkig? Den är ju grym? Skön länk och den går att använda till allt? Jag tränade med min, hade den på finare tillställningar och hade den mer ”casual” med tischa också. Fin tavla på din också!
Har just fått påpekande från en KSkamrat att den är en fejk. Det måste stämma när man betraktar siffergraderingar och dyligt. Köpte den på kul för en massa år sen, och har inte kollat den närmre förän jag fick tipset nu. Sån skit måste skrotas så ingen annan blir drabbad. I våra kretsar är vi känsliga för falsarier med all rätt !!Det e en fin klocka. Då vet du med säkerhet när Jonh Blund kommer
Det kan inte bara vara att tavlan är ommålad? Det är ju nääästan okej.Har just fått påpekande från en KSkamrat att den är en fejk. Det måste stämma när man betraktar siffergraderingar och dyligt. Köpte den på kul för en massa år sen, och har inte kollat den närmre förän jag fick tipset nu. Sån skit måste skrotas så ingen annan blir drabbad. I våra kretsar är vi känsliga för falsarier med all rätt !!
Du bör nog få det svaret av några fler innan du sätter yxan i denHar just fått påpekande från en KSkamrat att den är en fejk. Det måste stämma när man betraktar siffergraderingar och dyligt. Köpte den på kul för en massa år sen, och har inte kollat den närmre förän jag fick tipset nu. Sån skit måste skrotas så ingen annan blir drabbad. I våra kretsar är vi känsliga för falsarier med all rätt !!
Den har definitivt inte stört mitt klockintresse, men med märkliga dubbleringar av siffror kan man lätt undra hur det står till under skalet. Nej, till slaktbänken med den !Du bör nog få det svaret av några fler innan du sätter yxan i den
Den har definitivt inte stört mitt klockintresse, men med märkliga dubbleringar av siffror kan man lätt undra hur det står till under skalet. Nej, till slaktbänken med den !
12, 31, 14, ... Hur tänkte de där?Den har definitivt inte stört mitt klockintresse, men med märkliga dubbleringar av siffror kan man lätt undra hur det står till under skalet. Nej, till slaktbänken med den !