Tack ska du, är synnerligen svag för märket och har settvn hel del genom åren men den här har jag bara sett ett ex av - blingig på ett härligt sätt!Vilken fantastisk Enicar Ariste!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack ska du, är synnerligen svag för märket och har settvn hel del genom åren men den här har jag bara sett ett ex av - blingig på ett härligt sätt!Vilken fantastisk Enicar Ariste!
Provade denna skönhet idag och habegäret är stort.
Provade denna skönhet idag och habegäret är stort.
Damn. Vilka bevels
Jag hatar (älskar) att det finns så jävla mycket fina vintageklockor. Jag vill ha alla!!
1675
1016
1019
Röd Sub
DD 1803
PN Daytona
Ja, du verkar ha en fetish för bevels easy rider
Omg, vintage overload.
Den ser fantastisk ut, skulle gärna se ett handledsskott!Får nog försiktigt gå lös med lite rodeco. I närbild syns både patina och skräp. Gillarn dock skarpt trots att den inte är flång ny.
Snyggt!Älskar superdome!
Snyggt!
En fråga från en novis, är det bara vintageplexin utan datumbubbla som är domade eller finns det även domat plexi till exempelvis 1680?
Ok, var det jag tänkte också, skulle väl bli konstigt med förstoringen om bubblan satt på en sluttande yta. Synd! jag gillar domat plexi men behöver datum.Tack! De med bubbla kallas top hat och är inte lika runda. De är mer som, ja en hatt
Ok, var det jag tänkte också, skulle väl bli konstigt med förstoringen om bubblan satt på en sluttande yta. Synd! jag gillar domat plexi men behöver datum.
Det går ju förstås, och man kan ju alltid återställa till ursprungsutseende om man har gamla plexit kvar.Inga problem, sätt på ett kupat plexi bara. Denke har ju en GMT med doomat plexi, några inlägg upp. Även om bubblan hör till så är det ju en enkel lösning.
Inga problem, sätt på ett kupat plexi bara. Denke har ju en GMT med doomat plexi, några inlägg upp. Även om bubblan hör till så är det ju en enkel lösning.
Snygg zon på den rackaren, själv avslutar jag dagen med denna:Idag en Suverän!
Idag har vi känt en stund på denna Fleurier, elegant sak med index som tilltalar mig:
Tycker den är både tuff och elegant, indexen är coola och meshet passar perfekt till.Ball, lite tetris/futuristiskt över index.