Min gamla båt i bakgrunden dessutom
Dock tyvärr såld till stockholms hamnar.
Dock tyvärr såld till stockholms hamnar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt cool den där. När är den från?
Ganska självklart val idag.
Ja denna har ju sitt berättigande i vintagetråden också. Lagonda!
Finns helt klart mycket vackert från Lagonda. Ariste har en härlig bildkavalkad med Lagondor i denna tråd:Det är här den hör hemma. Det är kul ur, Lagonda. Ibland hittar man dem med väldigt spacade tavlor.
Den där modellen är tuffsnygg, din har fin patina...ge oss mer!Ganska självklart val idag.
Den där modellen är tuffsnygg, din har fin patina...ge oss mer!
Känner igen det där, så många klockor men så lite tid...Fler bilder kommer, var så säker. Ska bara "hitta" tid. Vet du möjligen var man ska leta?
En spännande dag på Husses arm. Lunchdate med Pre Moon Speedy planerad.
Först snackar vi lite med några kollegor.
Sen träffas vi på Berns. Romantiskt och god mat. Vad fin hon är! Men vad liten och fyrkantig jag känner mig.
Sällskapsdjur, sällskapsklocka, båda ha väl rätt till umgänge med sin egen art.Det där kändes ju ganska Tac(k(hy
Sällskapsdjur, sällskapsklocka, båda ha väl rätt till umgänge med sin egen art.
Ser nu att jag skulle skrivit Sällskapsdjur, sällskapsur men jag är uppenbarligen för trött för att vara vitsig.Sällskapsdjur, sällskapsklocka, båda ha väl rätt till umgänge med sin egen art.
Ser nu att jag skulle skrivit Sällskapsdjur, sällskapsur men jag är uppenbarligen för trött för att vara vitsig.
när an postar var det.Sådant som händer när an postar en fredagsnatt kl 00:03
när an postar var det.
Kanske på grund av mitt inlägg, men nu är det nog läggdags.OK jag bytte just profilbild för din skull!
Kanske på grund av mitt inlägg, men nu är det nog läggdags.
Den var skön. Har den legat halvvägs ned i ett vattenglas under några år?