Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den mäter mäktiga 35 mm utan krona!
Alla kan bära en 47mm Panerai, ytterst få klarar av en 35:a!
J
En bit historia som inte berör mig alls och då är jag ändå AIK:are......kul att den gör dig glad och upp med fler unika bidrag i vintagehögen!En katt bland hermelinerna!
Dock lite vintage, daterar den till 1985-86.
De flesta går väl i taket över detta spektakel, men för mig är det en fin bit i vintage-pusslet.
Jag gillar den skarpt!
En bit historia som inte berör mig alls och då är jag ändå AIK:are......kul att den gör dig glad och upp med fler unika bidrag i vintagehögen!
Inget är som väntans tider...Jag sitter och väntar på ny leverans som kanske kommer falla dig i smaken
Hoppas på att den dimper ned imorgon!
Om den inte kommer imorgon så ska jag visa upp en av mina andra favoriter från högen.
J
En synnerligen god morgon önskar jag er
Fint att se att ett nytt nedtonat och lättstoppat band!Äh, lägger in denna här också, det är ju här den egentligen hör hemma. Gammal klocka på sprojlans Rios idag får tjänstgöra...
Otroligt fin! När jag ser den där känner jag ett behov av att återfalla i ett hejdlöst köpande av vintage Omegor..Dubbelpost idag, men helt ok.
Rios pensa, juchten kalv. Mycket trevligt band.Fint att se att ett nytt nedtonat och lättstoppat band!
1016-tisdag
Väldigt fin!
Tack! Återfall är ibland nödvändigt...Otroligt fin! När jag ser den där känner jag ett behov av att återfalla i ett hejdlöst köpande av vintage Omegor..
Mysig! Tyckte jag kände igen den...Nyanländ favorit, lagom möglig
Mysig! Tyckte jag kände igen den...
1016-tisdag
Enda Rollen jag kan tänka mig, grym!
Den nya Explorern faller platt och bleknar vid jämförelse.
Avundsjuk...