• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Dagens vintageur.

Den mäter mäktiga 35 mm utan krona!
Alla kan bära en 47mm Panerai, ytterst få klarar av en 35:a!

J

qHaFplo.jpg

35 är ju maffigt! Själv sportade jag en 33mm Certina cal 321 från 1955 nu på eftermiddagen när jag spöade Borg på gräs! :)

En katt bland hermelinerna!

Dock lite vintage, daterar den till 1985-86.
De flesta går väl i taket över detta spektakel, men för mig är det en fin bit i vintage-pusslet.
Jag gillar den skarpt!
En bit historia som inte berör mig alls och då är jag ändå AIK:are...:)...kul att den gör dig glad och upp med fler unika bidrag i vintagehögen!

En bit historia som inte berör mig alls och då är jag ändå AIK:are...:)...kul att den gör dig glad och upp med fler unika bidrag i vintagehögen!

Jag sitter och väntar på ny leverans som kanske kommer falla dig i smaken;)
Hoppas på att den dimper ned imorgon!
Om den inte kommer imorgon så ska jag visa upp en av mina andra favoriter från högen.

J

Svårt att bestämma sig idag. Ursäkta utbölingen längst ned, han visste inte att han inte var välkommen i detta sällskap.

Tre av dessa ska bort här i dagarna, vilken ser ni helst stannar :)?

a8eqegev.jpg

Skickat från min GT-I9305 via Tapatalk 2

Tillbaka
Topp