Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nyinkommen Grand Quartz från 1976 idag. (tavlan är egentligen mer mörkblå, men vafan...)
I alla fall i öst. Denna var nog dyrare...En tuff konkurrent till Rolex OysterQuartz när det begav sig. Gissar jag...
Har en riktigt gammal Tärnan (med härligt blekt tavla, man ser knappt vad som står på tavlan (troligen Tärnan Lyx) och vissa siffror är väldigt svaga) som jag använder (vid de fåtal tillfällen) jag har kostym. Har vid något tillfälle behövt ett armband till denna (och med kort varsel) så blev det ett snabbinköp på Clas Ohlson. Inte världens snyggaste band direkt. Jag kommer på detta när det är dags att dra på sig kostymen och tänker att det fixar jag till nästa gång...vilket naturligtvis aldrig sker.
Nu köpte jag in några perlonband, och kom på att detta kanske funkar till klockan. Tycker att det blev riktigt lyckat.