Skön lineup, behåll Dynamicen då den är stenhård.Svårt att bestämma sig idag. Ursäkta utbölingen längst ned, han visste inte att han inte var välkommen i detta sällskap.
Tre av dessa ska bort här i dagarna, vilken ser ni helst stannar ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Skön lineup, behåll Dynamicen då den är stenhård.Svårt att bestämma sig idag. Ursäkta utbölingen längst ned, han visste inte att han inte var välkommen i detta sällskap.
Skön lineup, behåll Dynamicen då den är stenhård.
Hade en med det tavelutförandet som jag har saknat ibland, men jag har annat fokus nu. Vad är det för roséguldare som ligger mellan Omegorna?Haha, tänkte säga att den ryker först. Har dock fler av dem så det känns inte som att jag lider för mycket om den får gå
Want it ?
Håller med Ariste om att Dynamicen är stenhårdSvårt att bestämma sig idag. Ursäkta utbölingen längst ned, han visste inte att han inte var välkommen i detta sällskap.
Skickat från min GT-I9305 via Tapatalk 2
Hade en med det tavelutförandet som jag har saknat ibland, men jag har annat fokus nu. Vad är det för roséguldare som ligger mellan Omegorna?
Sälj den ommålade.Svårt att bestämma sig idag. Ursäkta utbölingen längst ned, han visste inte att han inte var välkommen i detta sällskap.
Skickat från min GT-I9305 via Tapatalk 2
Först och främst decimera samlingen och samtidigt håller jag ett öga öppet för en Speedy 105.012 och en JLC Futurematic Porthole bland annat. En vintage Rolex blir det nog också vad det lider...men där är jag osäker på vad man ska börja med.Alright, vad ligger i pipen ?
Det är en gulguldare faktiskt, LeCoultre.
Sälj den ommålade.
En synnerligen god morgon önskar jag er
Underbar klocka och timvisare blir inte mycket coolare än så!Dubbelpostar idag.
Ännu en förmodat udda sak
Paul Buhre Cal 194.
Hjälpte lokföraren att navigera hela vägen till Uppsala...
Passade på att sova lite under resan, så alarmet ställdes på 5 mintuter innan planerad ankomst.
Damen bredvid undrade varför klockan lät så konstigt.
Ja, dom där larmen är festliga. Väcker en del uppmärksamhet. Kanske ska utlösa mitt larm nästa gång jag står i en fullpackad hiss, t-bana i rusningstrafik eller liknande.
Fin kombo, Rivetta är snyggt som tusan!
Cool! Grattis till den där..Nyinkommen Grand Quartz från 1976 idag. (tavlan är egentligen mer mörkblå, men vafan...)
...give it time, and sweat...Gillar det mer och mer! Fortfarande stenhårt dock....