Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ingen re-dial här inte
Fan vad vacker! Det där är en drömklocka för mig.
Fan vad vacker! Det där är en drömklocka för mig.
Close up. (Obs leker med nya mobilkameran)
Fattas lite gult men men..
Tjenare, mycket vacker Bullhead.
Du, jag har en svart i samma modell, som dock går lite när den själv vill. Skulle du vara intresserad av den? Förutom gången är den i mycket bra skick. Dock har den inget fishbone-band som din fina.
Blev ju snuskigt snyggt! Vilken fixare du är!
Nyfixad Omega 52:a
Tror det kan bli snyggt att fylla upp där original-lumet satt. Många är ju dock av åsikten att lume inte hör hemma på dressigare klockor.Tack! Står och velar, -To lume or not to lume? då Radiumet har (lyckligtvis) trillat bort på tavlan!
Blev ju snuskigt snyggt! Vilken fixare du är!
easy rider, -Fy vad din Heuer väcker habegär - hur snygg som helst!
Det är McGyver som är geniet/fixaren, hoppas på trådRiktigt nice! Finns/kommer det en bildtråd om hur du fixat den?
Det är McGyver som är geniet/fixaren, hoppas på tråd
Fint! Hade lagt till den i min lista som en GF-länk. Innan du gömmer eller låter den vandra vidare skall du testa den till långärmat, gör stor skillnad när uret får sällskap där nere på handleden.Såg denna lilla rackare 5min innan auktionen slutade på Tradera i söndags.
Kände igen baksidan av de vikta länkbitarna som är V-formade längst ut. Oavsett kunde det vara kul med en 40-tals Eterna för en liten peng så jag slog till. Lyckligtvis var länken av det fabrikat jag hoppats på och jag antar att åtminstone Aurum vet vad jag syftar på
Får även passa på att tacka dig eftersom jag inspirerats av dina tidigare köp.
Frågan är bara om jag är man nog att bära upp den?
Japp, en GF Bamboo. Inget märkvärdigt och inget riktigt fynd om man jämför med din Bore med oyster (fick betala hela 100 riksdaler mer för denna ) men ändå kul då det blir ett bevis på att man lärt sig något. Funkar definitivt inte till upprullad skjorta utan det var endast för att få ett tydligt foto. Måste säga att länken nog är något av det skönaste jag burit och väldigt praktisk om handleden svullnar lite av värmen.Fint! Hade lagt till den i min lista som en GF-länk. Innan du gömmer eller låter den vandra vidare skall du testa den till långärmat, gör stor skillnad när uret får sällskap där nere på handleden.
Tjena, hade inte planerat nått köp just nu men en svart hade jag tänkte införskaffa nångång absolut.
PM'a mig om vilket prisnivå du är på du, är det Chronograph eller SpeedTimer tavlan?
Tog isär mitt första verk förra månaden, började med 0030:n du ser i bakgrunden så din borde jag kunna få fart på om jag vill