Hei Simpatico hvordan känns den her på håndleddet?Omega 2640.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hei Simpatico hvordan känns den her på håndleddet?Omega 2640.
Hej hej
Tycker den sitter väldigt bra. Fin balans mellan storlek på boetten och längden på bandhornen.
Är dock inte främmande för att använda klockor på 34mm heller och med Omegan ligger på 35,5 så är det inga problem.
Vakker! Du skal ikke selge din ?Hej hej
Tycker den sitter väldigt bra. Fin balans mellan storlek på boetten och längden på bandhornen.
Är dock inte främmande för att använda klockor på 34mm heller och med Omegan ligger på 35,5 så är det inga problem.
Edit: la till två bilder.
Myser idag med.
Vad ska jag ha för band? Brunt, svart?
Det lät nice. Vart får man tag på matt? Tror aldrig jag sett.Mattsvart alligator, kanske något tunnare än det bandet som sitter på nu.
Det lät nice. Vart får man tag på matt? Tror aldrig jag sett.
Fonky!Tänkte sälja Seiko 6106an från 68. Så fick jag hem en vintage Speidel flex länk av misstag. Satt som en smäck!
Sjukt cool. Hade väldigt svårt för dessa förr men nu bara skriker de ju porr och stekighet borde finnas i varje låda!Guld i form av en Gmt-78 på jubieé idag!
Tack! Jo den är grymt trevlig på jubilėelänk..ref: 1675/8 och årtalet är som ovan 1978.Sjukt cool. Hade väldigt svårt för dessa förr men nu bara skriker de ju porr och stekighet borde finnas i varje låda!
Vad är de för ref på de där?
Kap eller kostade den förväntat Kaplans-pris?
Nu blandar du nog ihop LemaniorKap eller kostade den förväntat Kaplans-pris?
Hur menar du nu ? Vad brukar dessa säljas för på kaplans? Det är ingen ViggenKap eller kostade den förväntat Kaplans-pris?
Oh. Trodde du norpat den som landade häromdagen? Potato patato?Hur menar du nu ? Vad brukar dessa säljas för på kaplans? Det är ingen Viggen
Dementerar ingentingOh. Trodde du norpat den som landade häromdagen? Potato patato?
Du brukar vara het på gröten.