Hehe, men mellan en viggen och denna är det rätt stor skillnad i looks, jag lovar, du ser skillnadAh. Kan inget om sånt här. De ser alla likadana ut i mina ögon.
Den såg ut att ha fin patina iaf.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hehe, men mellan en viggen och denna är det rätt stor skillnad i looks, jag lovar, du ser skillnadAh. Kan inget om sånt här. De ser alla likadana ut i mina ögon.
Den såg ut att ha fin patina iaf.
Try meHehe, men mellan en viggen och denna är det rätt stor skillnad i looks, jag lovar, du ser skillnad
Du kunde inte hålla dig från porslinet
Räknar kallt med att du levererar ett side-by-side foto snart...Hehe, men mellan en viggen och denna är det rätt stor skillnad i looks, jag lovar, du ser skillnad
Snygg. Gillar särskilt "grillen" ☺.En liten udda Seiko . Tack @marw för det fina bandet jag köpte av dig .Och tack @Seikosthlm för hjälp med förmedling av affären . Är nästan lite smartklocka stuk över den .
Va ere för krona på möglet kompis? Porslin e gött ändå
Same same but different, typ.Hehe, men mellan en viggen och denna är det rätt stor skillnad i looks, jag lovar, du ser skillnad
Same same but different, typ.
Lämnar bara om jag får tag på en Viggen, vilket tyvärr verkar osannolikt.Snygg duo!!
Säljer du Pontiacen nån gång så får du gärna hojta till
Inte enkelt, håller med dig där.Lämnar bara om jag får tag på en Viggen, vilket tyvärr verkar osannolikt.
Brunt.Svart eller brunt?
Tveklöst brunt.Svart eller brunt?
Najs! Mycket fin!
Brunt gör sig mycket bra!Svart eller brunt?