rogart-63
Pandion
Brunt .Svart eller brunt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Brunt .Svart eller brunt?
Ne? Inte är Lemanian i mitten din? Jag säger upp mig...
Välkommen med din uppsägningNe? Inte är Lemanian i mitten din? Jag säger upp mig...
Haha jag kommer ju söka jobb hos dig! Grattis som fanVälkommen med din uppsägning
På golfbanan ?Haha jag kommer ju söka jobb hos dig! Grattis som fan
Där du är - är jagPå golfbanan ?
Haha, du sitter ju inte med nå dåliga grejer självDär du är - är jag
"Bara" 5513 just nu, men den ska lämpas av vart det lider! Hade varit kul att plocka lite mer nischade klockor! Eller börja snoka utanför auktionshus och liknande för att hitta lite gömda skatter (om det finns några kvar).Haha, du sitter ju inte med nå dåliga grejer själv
När det regnar... Dock lite fula ankungen över den mellersta. Vad har vi nu för årtal här ungefär? Är lite för bekväm för att använda sökfunktionen. Grym trio i vilket fall!
Surprise... Skillnaden är dock att om två veckor så har jag fortfarande mina klockor kvar.
Grattis! Bättre bilder!
60-70-40 -tal. Har inte kunnat ta del av något serienummer på verket än.När det regnar... Dock lite fula ankungen över den mellersta. Vad har vi nu för årtal här ungefär? Är lite för bekväm för att använda sökfunktionen. Grym trio i vilket fall!
Haha, har inte för avsikt att sälja, but I get itSurprise... Skillnaden är dock att om två veckor så har jag fortfarande mina klockor kvar.
Men allvarligt talat så är det en riktigt trevlig trio det där! Nu behöver du kanske inte jaga slutet på regnbågen längre?
Tack!60-70-40 -tal. Har inte kunnat ta del av något serienummer på verket än.
Haha, har inte för avsikt att sälja, but I get it
Det känns som en bra trio. Fick dock nys om en bra Enicar Sherpa som är issued till polish navy, men jag känner mig väldigt nöjd.
Lite men inte mycket. Tack för headsupen. Ska göra hemläxan.Tack!
Förmodar du läst om misstankarna mot vissa Enicars utgivna till polska flottan?
Grymt bra trippel!
Vet faktiskt inte, aldrig funderat på ett köp men vet att jag läst det i förbifarten.Lite men inte mycket. Tack för headsupen. Ska göra hemläxan.
Vad är misstankarna menar du?
Det är nåt med vintage, läder och denim...
Vansinnigt nöjd faktiskt. Ska gå runt och skryta att James Bond bar en i en likadan scen i Live and Let DieBam! Grymt bra på hålat Tropic
Dina handleder tycks vara dimensionerade för just denna size!