Så trevligt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Så trevligt!
Nej jag betalar såklart för detDu får det. Hemgjort, sladdrigt av @rogart-63 s gamla väska
Så fan heller!Nej jag betalar såklart för det
Tror du att denna gest skapar nån form av förtur i nån typ av kösystem som finns på klockorna ? Förstod att det fanns baktankar med dettaSå fan heller!
Najs!Öld skööööl
Fick hem min memostar (by Sicura?) idag. Tickar högljutt och fint och alarmfunktionen lirar även den. Får hänga med ett tag iaf
Den gillas verkligen!Snart dags för hemgång...
på nåt sätt låter seacorpse mycket trevligare än sjölik...?
coolaste strap ever!
http://www.ebay.co.uk/itm/Vintage-B...ap-open-ended-16mm-18mm-NOS-001-/361322418958
här two-piece kanvas, nästan för billiga
http://www.timefactors.com/tfstraps.htm
Nästa kommer bli en Burn Victim modd. Bara gå loss med brännare på en subhommage eller ta ut verket och slänga hela skiten i brasan.Snart kommer den att ligga FS som "Marine Corps watch"...
Schysst! En sk finbrattePå tiden att denna får visa sig..
Bra idé!Nästa kommer bli en Burn Victim modd. Bara gå loss med brännare på en subhommage eller ta ut verket och slänga hela skiten i brasan.
Har inte öppnat men vad jag kan googla fram så ska det vara A. Schild cal. 1931cal AS 5008 ?
Tackar!Den gillas verkligen!
Seiko Seacorpse och influensa med 39graders feber.
självklart.Nu var det allt ett tag sedan jag var aktiv på forumet senast. Går det att fiska likes med denna Hy. Moser med fisklogga?
jag var före...Haha! Väldigt Haldimann H9