Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fy tusan vad snyggt med länk på Omegan, måste nog försöka hitta en åt mig själv...
Vilken uppläggning, förstår att det är svårt o väljaNån av dom, inte bestämt mig än
![]()
Den där behöver en tvätt!
Du får väl köra en på varje arm! Det ser snyggt ut och om du ställer dem på olika tider blir det ju typ som en GMT-funktion.Hoppas det är ok att posta en bild till så nära inpå den förra. Gillar denna mer än jag först förstod.
![]()
Vilken uppläggning, förstår att det är svårt o välja
Jag hade nog gått på DSn.... eller Speedyn, eller varför inte Lemanian... eller...
Blött i backen? ;-)Det blev DS
![]()
Nej fan. Riktigt bra.Blött i backen? ;-)
Den var ju helfestlig!Påskdykare.
![]()
Nej, jag gillar när det syns att det är gammalt. Smuts och slitage är braDen där behöver en tvätt!![]()
Tack, jag har visat den ett par gånger förut men den är ju helt klart udda.Den var ju helfestlig!
Slitage kan vara kul, smuts och dött dna från tidigare ägare nej tack!Nej, jag gillar när det syns att det är gammalt. Smuts och slitage är bra![]()
Bra val!Det blev DS
![]()