Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Svärdfisken är definitivt höjdpunkten på den klockan! Grymt kool!![]()
Vårklocka idag.
TackarGrym med ff!
Tack!Blev superbra! Vågade du sätta på det själv?
Cool!![]()
Vårklocka idag.
Snyggt jobbat. Klart man monterar själv, litar fasen inte på att någon annan ska göra såntTackar
Tack!
Såklart, insert är lättmeckat

Svärdfisken är definitivt höjdpunkten på den klockan! Grymt kool!
Tack! Jag är grymt nöjd, en liten muskulös tool-watch med supercompressor-boett. Håller på att vänja mig vid ljus tavla, det blir lättare ju närmare våren vi kommer märker jag. Svärdfisken är verkligen cool, den lyfter en redan bra urtavla.
Instämmer! Man skulle vilja känna på den!![]()
Kul!! Grymt fin. Man glömmer snart vad den kostade...Blir alltid så nervös när jag ska köp klocka.. har fingret på avtryckaren
Tror just jag tryckte... Känns kulJobbig väntan nu bara...
Blir alltid så nervös när jag ska köp klocka.. har fingret på avtryckaren
Jag måste börja gräva mer, att få reda på vilka coola ur som finns via KS är dåligt för ekonomin! Tack för infonVet rätt lite, sen 60 eller tidig 70-talare skulle jag gisssa. Landeron 148 i vattentät stålboett i typ 35 mm. Typ Heuerklass på visare och tavla. @Donkii hade en likadan med Leonidas? på tavlan. Min är märkt Felca. En kategori av vattentäta kronografer som har gått upp en del i pris på sistone.
Kände igen en Certina därKänner igen det problemet.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoppas du har rättKul!! Grymt fin. Man glömmer snart vad den kostade...![]()

Wow, tjusig!Blir alltid så nervös när jag ska köp klocka.. har fingret på avtryckaren
TackWow, tjusig!
Så jävla fin!!Trust me, I know...
![]()
Satan. När köpte du den där goingen?Trust me, I know...
![]()
Vattentätt, spanskt namn och svärdfisk...om Hemingway hade haft en gilla-knapp så hade han tryckt på den!Tack! Jag är grymt nöjd, en liten muskulös tool-watch med supercompressor-boett. Håller på att vänja mig vid ljus tavla, det blir lättare ju närmare våren vi kommer märker jag. Svärdfisken är verkligen cool, den lyfter en redan bra urtavla.
Tack, har en alldeles egen tröttonåring...Så jävla fin!!
Byta mot en trotsig tonåring??![]()
Det har jag också förträngt.Satan. När köpte du den där goingen?