Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Topic idag någon som vet något om den?
Riktigt cool! Håller med om att den förtjänar ett snyggare band. Är det kanske Solvik och jabla som sakta men säkert börjar sprida det perversa tilltaget att smälla på knallröda band på fina vintageur?Stilig klocka, att de funkar är bara en bonus...
Jag testade denna på förmiddagen, 37mm stenhård dykare från Vantage...poor mans something...
Bandvalet suger och den tar band som är 17,5, har inget kul hemma i den sizen men tar görna emot förslag på vad som lyfter denna dinka.
Kan vara så att smittan sprider sig jag helt plötligt står där med färgglada armbandBara en tidsfråga![]()
Hehe..Bara en tidsfråga![]()
Hehe..
Jag har faktiskt lugnat mig...![]()
Ljug inte! Jag såg ett knallrött läder(4e klockan uppifrån höger) i din klocksamling![]()
snart kommer jag börja skicka band till alla som stör min smak så det blir ordning i tråden! Jag är inte så tråkig som ni tror. Har ett sandfärgat nato å ett svartbeiget nato. Så jag kan nog skoja till det med färg jag också minsann!
ursäkta ot med en sprillans Aquland här i vintagetråden![]()
Hade ett Tropic i 18mm men hittar det inte, men dom du säger känns det som en bra kombo i teorin.Kul, den var tuff!
Kanske försöka skohorna in något skönt 18 mm-gummi med retrostuk. Lite surt att slakta ett äkta tropic för det. Annars kanske något customläder funkar?
Har bara testat hålat tropic tidigare, dags för våfflat...var beställer du våfflade?Hårding! Våffeltropic brukar väl sitta bra på de boetterna?
Man tager vad man haver...
Ljug inte! Jag såg ett knallrött läder(4e klockan uppifrån höger) i din klocksamling![]()
snart kommer jag börja skicka band till alla som stör min smak så det blir ordning i tråden! Jag är inte så tråkig som ni tror. Har ett sandfärgat nato å ett svartbeiget nato. Så jag kan nog skoja till det med färg jag också minsann!
ursäkta ot med en sprillans Aquland här i vintagetråden![]()
Andas.. Andas min vän..
"..lugnat mig.." innebär inte att jag har rensat rent. Dock finns gömmor jag a l d r i g skulle våga visa dig
Men skicka gärna band ändå, lägg med ett bandstiftsverktyg också för min låda kom aldrig tillrätta..
![]()
Har bara testat hålat tropic tidigare, dags för våfflat...var beställer du våfflade?
och är till salu![]()
Mumma!Men är inte det där en Dreffa Silverknight?![]()