Var bodde du sa du? Kanske är din location och inte just du som drar tänker jagHaha tror jag får passa mig snart , men kan inte hjälpa att udda kronografer drar sig till mig![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Var bodde du sa du? Kanske är din location och inte just du som drar tänker jagHaha tror jag får passa mig snart , men kan inte hjälpa att udda kronografer drar sig till mig![]()
Tackar ja ibland har man ju lite flyt som sagt va. Nästa är din om den inte har ljus tavla dvs, då får vi slåss igen
Du har väl nåt kilo mögelkronografer snart. Fan dags för ett gruppskott tycker jag, då kanske du kommer undan våldshandlingar och hårdhänt kamratuppfostranHaha tror jag får passa mig snart , men kan inte hjälpa att udda kronografer drar sig till mig![]()
Stort grattis! Vilket drag det var kring den! Det måste ju vara en av dom snyggaste kronogrferna som finns!
Tack ! Ja de va livat i lådan ang just denna klockan.
Skönt att den sitter på armen och bara är min nu
Håller absolut med dig , den är verkligen inte så tokig alls![]()
Du har väl nåt kilo mögelkronografer snart. Fan dags för ett gruppskott tycker jag, då kanske du kommer undan våldshandlingar och hårdhänt kamratuppfostran![]()
Tycker nog den är värd en egen tråd! Det vore kul om du kunde skriva några rader om den!![]()
Lika glad varje gång jag tittar ned på handleden. Den är bättre än min Autavia.
![]()
Så jäkla tung! Den blir ju 10ggr coolare än Autavian enbart av att klassas som en "sleeper" i jämförelse.. Tycker jag iafLika glad varje gång jag tittar ned på handleden. Den är bättre än min Autavia.
![]()
Det glädjer mig att det är något som kan trösta dig Knyttet.Lika glad varje gång jag tittar ned på handleden. Den är bättre än min Autavia.
![]()
Visst är det skönt även om jag inte har någon koll på vad "knyttet" är...Det glädjer mig att det är något som kan trösta dig Knyttet.![]()
Visst är det skönt även om jag inte har någon koll på vad "knyttet" är...
Mmm, aldrig sett mumin.Du ser väl lilla My också där i bakgrunden.![]()
Ge filurerna en chans då Aurum. Många mysiga och intressanta personligheter i böckerna. Jag har faktiskt uppskattat berättelserna mer i vuxen ålder än som barn. Det är mmmuumin!Mmm, aldrig sett mumin.
Den är grym! Men Pannan i bakgrunden är inte så tokig den heller...Lika glad varje gång jag tittar ned på handleden. Den är bättre än min Autavia.
![]()
Jag hör till dem som på allvar upptäckt Tove Jansson/ Mumin böckerna i vuxen ålder. Jag har tidigare trott det handlat om de fåniga bilderböcker, filmer e t c som jag nu vet producerats på senare år. "Vem skall trösta knytet?" Är inte heller någon favorit då jag tycker den olikt Tove Jansson är för pretentiös.Ge filurerna en chans då Aurum. Många mysiga och intressanta personligheter i böckerna. Jag har faktiskt uppskattat berättelserna mer i vuxen ålder än som barn. Det är mmmuumin!
Tror jag vill utnämna den där till forumets vackraste klocka. Önska bara storleken hade funkat på mig, då hade ag jagat en likadan.Lika glad varje gång jag tittar ned på handleden. Den är bättre än min Autavia.
![]()
Hade också span på den där.. men blev lite misstänksam då tavlan var så blank. Brukar de vara så? Närbild på tavlan?Där satt den som ett smäck
Tydligen fler som va ute efter denna skönhet på Tradera
Måste leta ett bra band och lite plexipolering , sen är saken biff
![]()
![]()