• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Dance fucker dance, man I never had a chance! (Paketöppningar. Recensioner. Tävlingar. Fina priser.)

Va?

  • Dead Kennedys

    Röster: 33 29.7%
  • Kanske

    Röster: 18 16.2%
  • Domaine de la Romanée-Conti

    Röster: 8 7.2%
  • Fight Club!

    Röster: 40 36.0%
  • Eric Nakagawa

    Röster: 1 0.9%
  • Breitling

    Röster: 7 6.3%
  • Little Lord Fauntleroy

    Röster: 4 3.6%

  • Totala väljare
    111

Molle

Kambei
Moderator
2-Faktor
Mycket fin David i rätt material.
Precis som objektet i bilden nedan så har den där grejerna på rätta ställena. Grattis!

slutty3.jpg
 

Grafton

Dr Messerschmitt
2-Faktor
Tack för en mycket underhållande tråd och en rad fantastiska klockor! Grattis till guld-Rollen, den är grym. Min farsas favoritklocka, f ö. Jag måste dock invända mot epitetet "den ultimata tool-klockan" av en enda anledning: den ultimata tool-klockan kostar inte en kvarts miljon. Det gör den mindre ultimat att sumpa på 90 meters djup i Gullmarsfjorden, fråga Onelund. I övrigt ger jag dig (motvilligt) rätt i fråga om tooligheten hos vintageklockor.
 

Rockenfeller

Panerai
2-Faktor
Underbar trio! Grattis! Härlig tråd att följa.
Är det månne färgen blå som är temat? :) Du verkar helt klart ha en kärlek för denna färg i och med valet av klockor i alla fall...

I så fall har vi i alla fall en sak gemensamt: Blått passar otroligt bra på klockdetaljer.
 

Anden

Cartier
2-Faktor
Grattis till trion och särskilt smurfen! Bland det bästa jag läst på länge här tror jag, oväntat snabb upplösning dessutom!
 

Chrisse

Patek
2-Faktor
Vitguld i toolklocka är spydigt, spydigt på ett bra sätt.

Du har nu en skön trio, njut den.

Och till sist, tack för en underhållande tråd.
 

Palenkovich

Patek
2-Faktor
Jäklar vilken tråd du bjuder på, har njutit till fullo! Nu när denna fantastiska trippel är fullbordad är det bara att gratulera å det hjärtligaste! Har som många andra ivrigt emotsett att någon ska vara först in med Smurfen, den är helt magisk!
 

Rozzy

E-3PO
2-Faktor
Riktigt bra trio! Kul med smurfen, och JLC är riktigt fin, grattis.
Saknade obligatoriska kyssen vid frieriet/förlovningen!? Riktigt fina dykbilder också David!
 
Topp