Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Och jag som trodde Exp I var vinterns pepsiGMTExp1 är den nya DJn
Förutom att den saknar datumExp1 är allt du vill att den ska vara..
Galet mycket loctite enligt urisenGick fint att korta länken alltså?
A
Vintage Rolex Market är ett bra ställe om du är ute efter en tidsenlig Rolexlänk. Annars kan man hitta hyggliga no-name länkar på Amazon eller E-bay.Har svårt för Rolex men en datejust 1603 med vit tavla har växt mycket hos mig, dock gillar jag inte Jubilee länk alls som många har.Läder är ju jäkligt fint, men vart kan man få tag på Oyster länk till dom? Kostnad?
Instämmer. Min "gubbe" har en likadan och han är inte gubbig även om han snart är gubbe.Riktigt snygg!
Instämmer. Min "gubbe" har en likadan och han är inte gubbig även om han snart är gubbe.
Den dag du behöver fråga..När blir man gubbe?
Den dag du behöver fråga..
När man börjar tilltala sin respektive med mamsen eller morsan.När blir man gubbe?
När man börjar tilltala sin respektive med mamsen eller morsan.
När blir man gubbe?
Den dag du behöver fråga..
Min diskussion med ett barn nyligen:
"Hur gammal är din mamma?"
"Min mamma är 15 år!"
"Jaha, och hur gammal är du?"
"4 år"
Enligt denna pojke går nog gränsen för gubbe vid 20 år, som senast.
Jag har varit "apotekstanten" ända sedan jag började i branschen. Då var jag 29 år. Idag, drygt ett decennium senare, kan jag väl medge att jag börjar göra skäl för namnet...........Minns att jag blev kallad farbror en gång när jag var ca 17 år och jobbade i en kiosk.
Välkommen i klubben....gilla läget.Jag är mest gubbjäveln...
När blir man gubbe?
Den dagen då man somnar framför tv:n utan att ha druckit sprit.
Den dagen då man somnar framför tv:n utan att ha druckit sprit.
När man slutar göra ogenomtänkta saker!När blir man gubbe?
Men va fan, det gör jag hela tiden efter kl 21....