Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snyggt! Var kan man köpa crocon?Jag tänkte egentligen utvärdera det här lite mer innan jag uttalade mig, men gillar man Croco tror jag det här är svårslaget faktiskt, 1601 på original band:
Jag tänkte egentligen utvärdera det här lite mer innan jag uttalade mig, men gillar man Croco tror jag det här är svårslaget faktiskt, 1601 på original band:
Snyggt! Var kan man köpa crocon?
Snyggt. Är det vit tavla? Jag har också köpt en Tudor Sub.
Köpt från Grekland?Yes, vit sigma-tavla. Tog ett tag att hitta men känns väl värt väntan så här i efterhand.
Kul! Jag gillar min Tudor skarpt. Känns som en riktig keeper.
Köpt från Grekland?
Fick du någonsin något svar? Om inte så blir detta en bump..Jag gör ett sista försök att placefra den här frågan rätt:
Kan någon utbilda mig om 'Sigma-tavlor'? Användes under vissa år och indikerar att indexen, eller kanske hela tavlan, är av guld om jag förstått det hela rätt?
Påverkar faktumet att det är en sigma-tavla prisbilden?
Är klockan ny? Både bandet och klockan är ju fantastiska!Jag tänkte egentligen utvärdera det här lite mer innan jag uttalade mig, men gillar man Croco tror jag det här är svårslaget faktiskt, 1601 på original band:
Fick du någonsin något svar? Om inte så blir detta en bump..
Stort grattis till klockan. Du måste vara väldigt nöjd och glad! Mer bilder står vi ut med..Nej, jag fick aldrig något riktigt uttömmande svar.
Däremot fick jag precis som du sett tag på en egen sigma-tavla så nu har jag desto större orsak att forska i det själv!
Återkommer med info om jag hittar någon.
Exakt en sådan fast på brun croco har mannen bredvid mig på mötet just nu. Mycket snygg blå tavla.En bild på min 16013 ifrån-87
Vet inte om jag ska fråga om sånt här. Menmen
Vad tror ni om denna?
http://forums.watchuseek.com/f29/fsot-1977-rolex-datejust-ref-1601-jubilee-926032.html
Är det ett bra pris?
Bra pris. Om man slipper tull + moms, vilket man inte verkar kunna räkna med enligt tidigare diskussioner på forumet. Och då är väl inte priset speciellt strålande längre.
Verkar även vara en servicetavla om man nu tycker sånt är viktigt.
Okej, varför kan man inte räkna med det menar du? Tullen alltså. I det här fallet eller allmänt? Tack för svaret
Okej, då avvaktar tills jag har mer kött på benen! Tack för din inputAllmänt. Det har bedrivits mängder med såna diskussioner på forumet, jag är inte rätt man att uttala mig då jag alltid handlat inom EU för att slippa eventuella 'problem'/veta vad jag får betala i slutändan. Läs på om moms och tull först - thats all I'm sayin'!
Skakar liv i denna tråden i form av en dubbelpost........året är-74
Har aldrig funnits en hype, bara ett konstant behovHar Datejust-hypen lagt sig?