Prövade den också, och den satt bättre, men det är ju klassikern man vill ha..Hade samma problem med 36mm. Prova en DJ41 så blir du kanske nöjd
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Prövade den också, och den satt bättre, men det är ju klassikern man vill ha..Hade samma problem med 36mm. Prova en DJ41 så blir du kanske nöjd
Trist. Vad har du för omkrets?Efter att ha tänkt länge och väl beslutade jag mig idag för att gå till en AD och pröva en date just. Alltid gillat klockan men vart nojog för storleken. Och dessvärre va mina farhågor korrelkta. Den är lite för liten för mig otroligt tråkigt, men det såg verkligen inte bra ut. (Plus att min kära fru skulle bara lägga vantarna på den )
Jag får nöja med med att kolla på alla andra som njuter av sina istället keep it up!!
18 cm, men handlederna är ganska platta och breda. Tog tyvärr ingen bildTrist. Vad har du för omkrets?
TackarGrattis och välkommen
Riktigt fräsch!Idag Date, 115200.
Tänkte introducera DateJust för flickvännen. Är denna prisvärd?
http://www.tradera.com/item/190613/264468334/rolex-oyster-perpetual-datejust-damklocka#zoom
Precis en sån vill jag ha!1601 från -69
Inte min första post i tråden men min första post som DJ-ägare. Blev med Datejust igårkväll
Älskar den bjuder på en bild från idag:Precis en sån vill jag ha!
Japp, jag är avundsjuk...
Jag tycker den ser bra ut. Svårt att bedömma länken och eventuell stretch, men boetten ser helt ok ut.Hej, går i tankarna att skaffa en 16234. Har hittat denna, tycker själv den ser fräsch ut, men skulle gärna höra en second opinion. Så vad tycks? Tack på förhand!
Be om bild på stretchen. Allt är schysst beroende på priset. Vad är begärt?Hej, går i tankarna att skaffa en 16234. Har hittat denna, tycker själv att den ser schysst ut, men skulle gärna höra en second opinion. Så vad tycks om skicket på den? Tack på förhand!
Rätt! Prova en DJ för riktiga män (vad sa jag just?)Hade samma problem med 36mm. Prova en DJ41 så blir du kanske nöjd
30 lakan, fullset, tycker det verkar prisvärtBe om bild på stretchen. Allt är schysst beroende på priset. Vad är begärt?
Hur gammal är den? Lug-holes försvann väl rätt tidigt på DJ? Be även om bilder på länk och lås. (stretch kan Michael Young åtgärda)30 lakan, fullset, tycker det verkar prisvärt
MichelYoung är grym. Har en länk renoverad av hans verkstad. Väldigt tajt och fin för att vara gammal. Men fortfarande skönt att slippa posta, betala (förvisso rätt lite) mer och sådär. Lite stretch dör man inte av. Låset känns viktigt dock.Hur gammal är den? Lug-holes försvann väl rätt tidigt på DJ? Be även om bilder på länk och lås. (stretch kan Michael Young åtgärda)
Den är från -98 han skriver "Klockan är i ett bra skick finns stretch i länken", jag får be om en bild helt enkeltHur gammal är den? Lug-holes försvann väl rätt tidigt på DJ? Be även om bilder på länk och lås. (stretch kan Michael Young åtgärda)
jag tycker också att den verkar vara i bra skick, och priset verkar vara i linje med vad dessa ligger på.Den är från -98 han skriver "Klockan är i ett bra skick finns stretch i länken", jag får be om en bild helt enkelt
Säljaren sa att låset var ok, men länken är ganska mycket stretch. Vad kostar det att fixa hos Michael Young typ? Tycker ändå den verkar vara schysst för priset, just eftersom den är fullset och servad för ett år sedan. Vad tycker ni?Den är från -98 han skriver "Klockan är i ett bra skick finns stretch i länken", jag får be om en bild helt enkelt
Verkar kosta 160 Euro enligt deras hemsida - http://www.classicwatchrepair.com/english/services/
Säljaren sa att låset var ok, men länken är ganska mycket stretch. Vad kostar det att fixa hos Michael Young typ? Tycker ändå den verkar vara schysst för priset, just eftersom den är fullset och servad för ett år sedan. Vad tycker ni?
Den där länken var inte kul alltså..
Säljaren sa att låset var ok, men länken är ganska mycket stretch. Vad kostar det att fixa hos Michael Young typ? Tycker ändå den verkar vara schysst för priset, just eftersom den är fullset och servad för ett år sedan. Vad tycker ni?
servad hos AD?
Nope, servad av Jälmers. Det är där den säljs.servad hos AD?
OK. Servad hos AD? Då är det värt mycket.
Sammantaget tycker jag att den ligger ca 3-4k för högt.Nope, servad av Jälmers. Det är där den säljs.