• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Datejust och Date tråden

Challedeluxe

Cartier
OK. Servad hos AD? Då är det värt mycket.
Jag servade min frus länk hos Michael Young. Vill minnas att det gick på ca 300 USD (two-tone Jubilee). Stål är billigare.
Klockan, en DJ 16013 från 1987, köpte jag för 1½ år sedan för 20.000:- via C24. Servad hos ej AD. Fungerar bra. Är den nyservad hos AD så är det värt 5-7 kSEK. Skickar med en bild som visar länken efter Michael Youngs insats.
Jubilee after MY.jpg
Ser riktigt fint ut! lite skillnad från det jag bifogade ;) Hur som helst så blir det affär! tycker pris är ok, och sen ska jag skicka iväg länken i sinom tid
 

Kejsaren

Audemars
2-Faktor
Ser riktigt fint ut! lite skillnad från det jag bifogade ;) Hur som helst så blir det affär! tycker pris är ok, och sen ska jag skicka iväg länken i sinom tid
Jag antar att du bildat dig en bild av jälmers redan. Han har ju florerat i en del konstiga affärer här på KS tidigare, bland annat kring "service". Samtidigt vill jag säga att det verkar vara många som är nöjda. Själv ingen erfarenhet.
 

Challedeluxe

Cartier
Jag antar att du bildat dig en bild av jälmers redan. Han har ju florerat i en del konstiga affärer här på KS tidigare, bland annat kring "service". Samtidigt vill jag säga att det verkar vara många som är nöjda. Själv ingen erfarenhet.
Jepp, sett att vissa är nöjda och vissa mindre nöjda så att säga. Hittills har han varit väldigt tillmötesgående och trevlig, tror det blir bra. Är riktigt taggad!
 

kamme

Breitling
Grava "sär skrivnings problem" i annonstexten...

Jo, reagerade också över det. Dock har jag flera vänner och någon släkting som har dyslexi och den gemensamma nämnaren för dessa är att alla är framgångsrikare än mig (inte för att jag är speciellt framgångsrik, men har iaf råd med en DJ :hilarious:). Finns även forskning som visar att dyslektiker är överrepresenterade när det kommer till framgångsrikt entreprenörskap. Så det kanske är mindre risk att bli blåst om man köper av en dyslektiker, vad vet jag? Spånade iväg lite nu känner jag haha! Inte för inte som tjejen kallar mig kungen av meningslös kunskap...
 

marmot

Panerai

Tapiren

Cartier
Ser bra ut, och säljaren är legit. Värt att tänka på är att romerska siffror och kombon jubilee/slät ring inte är superpoppis, om du nån gång skulle sälja den.
Tack! Kontaktade säljaren men den var redan reserverad... Jag vill ju helst ha vitguldsringen men kombinationen vitguld + jubilee är inte jättevanlig, märkligt nog.
 

Falken

Panerai
Hittade en 2011 års 116200 för 33500. Utan box och papper samt ej servad så det bör väl göras inom något år. Den ska tydligen gå fint i dagsläget. Känns väl som ett bra pris trots det?
 
Topp