Trist. Har sett flera attraktivt prissatta klockor som inte finns kvar men ändå ligger ute efter några månader.Säljaren hade dock inte kvar den när jag väl skulle slå till så antar att det bara var för att locka
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Trist. Har sett flera attraktivt prissatta klockor som inte finns kvar men ändå ligger ute efter några månader.Säljaren hade dock inte kvar den när jag väl skulle slå till så antar att det bara var för att locka
SåldYtterst tveksamt med prutmån. Jag tycker att du skall köpa den omgående ändå dock! Riktigt riktigt snyggt.
Attans!
Avslutar morgonens spamattack och trippelpost av denna 1600 från 1964. Från den tiden man kunde göra vackra visare
Uppskattar all hjälp. http://www.chrono24.es/rolex/datejust-1601--id4420703.htm
Tycker den blå är grymt snygg! Var förut inne mer på svarta klockor men efter att ha haft blått ett tag så tycker jag det är svårslagetStora frågan..Blå lr svart 116234!!Svårt o bestämma mig!!!!har en blå dykare..så kanske svart på denna? Vore väldigt tacksam om någon hade några schyssta bilder o jämföra med
Blivit erbjuden att köpa en Datejust ref 16030.
Full genomsyn av Rob 31/10-14, kvitto finns.
Säljaren begär 18500kr för klockan. Anses detta som ett rimligt pris?
Förstått att dessa ej har en bezel gjord i ädelmetall.
Såg en annons på en 1603 (har jag för mig att det var) där säljaren skrev att serienummret var delvis bortnött. Är detta ett vanligt fenomen eller bör man dra öronen åt sig? Klockan var en tidig 60-talare med jubilee så jag kan tänka mig att en rasslig länk kan skava på serienummret. Vad säger ni med mer erfarenhet?
Sjukt snygg!Man undrar om 17000 platsar här...den heter ju faktiskt Datejust
Blivit erbjuden att köpa en Datejust ref 16030.
Full genomsyn av Rob 31/10-14, kvitto finns.
Säljaren begär 18500kr för klockan. Anses detta som ett rimligt pris?
Förstått att dessa ej har en bezel gjord i ädelmetall.
Fin!Man undrar om 17000 platsar här...den heter ju faktiskt Datejust
Har svårt att se hur det skulle gått till. Om den varit på länk så ligger ju inte end links emot serienumret om de är av rätt ref, utan snarare lite ovanför. Kanske fel ref på endlinks?Ingen som har en åsikt om detta?
Ja det går att göra.Har riktigt dålig kunskap om DD/DJ men kan man sätta en rem på en vanlig 6ref. datejust som har länk?
Ja det går att göra.
Hur ska du kunna flytta låset från länken tänker du? Du får nog köra på det lås remmen har, alt köpa en rem 20mm mot 16mm och sedan köpa ett Rolex törnlås (pin buckle). Ligger på 1000 kr hos AD.Okej behöver någonting bytas eller köpas förutom remmen då?
Clasp och allt från länken bara flyttas över?
Hur ska du kunna flytta låset från länken tänker du? Du får nog köra på det lås remmen har, alt köpa en rem 20mm mot 16mm och sedan köpa ett Rolex törnlås (pin buckle). Ligger på 1000 kr hos AD.
Man undrar om 17000 platsar här...den heter ju faktiskt Datejust
Är det den från gripenbro om man får fråga?Man undrar om 17000 platsar här...den heter ju faktiskt Datejust
Jag har min DJ på jubileelänk så då är det svårt att flytta clasp. Köp en rem med spänne eller rolex original 16 mm.Okej behöver någonting bytas eller köpas förutom remmen då?
Clasp och allt från länken bara flyttas över?
Yep.Är det den från gripenbro om man får fråga?