Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vackert, och jubiléelänk är bästNylandad...
Tycker att den ser fin ut. Boetten tycks vara i gott skick och tavlan gillar jag skarpt i sin enkelhet.Jag fortsätter spamma tråden med frågor...har kikat en del på denna då:
1. Jag är sjukt sugen på en DJ.
2. Det är min årsklocka.
3. Ska till staterna och kan plocka hem den på armen.
Meeen (det finns alltid ett men), varför har säljaren så svårt att få den såld? Är det ngt fishy? Är den felprisad? Är 1982 ett jävla skitår? Tacksam för hjälp från den samlade KS-hjärntrusten!
Länk:https://www.rolexforums.com/showthread.php?t=324518&highlight=16014
Edit: om det inte är ok att länka till andra forum så kirrar jag bilder.
Tycker att den ser fin ut. Boetten tycks vara i gott skick och tavlan gillar jag skarpt i sin enkelhet.
Den är kanske osåld för att den ligger lite högt i pris. Ref 16014 är inte svåra att få fatt på och jag skulle personligen handla inom EU, men nu skulle du ju resa till USA (men inte bara för detta, eller?)
Mvh A
Tycker att den ser fin ut. Boetten tycks vara i gott skick och tavlan gillar jag skarpt i sin enkelhet.
Den är kanske osåld för att den ligger lite högt i pris. Ref 16014 är inte svåra att få fatt på och jag skulle personligen handla inom EU, men nu skulle du ju resa till USA (men inte bara för detta, eller?)
Mvh A
+1
Ligger som Acce1999 säger något högt i pris. Därtill är quicksetmodellerna i nuläget något mer svårsålda än sina föregångare - som både är billigare och tilltalar många med sina "step dials".
Tack!
Kan vara lite prutläge då m.a.o...försökte googla men hittade inte svaret: vad är en "step dial"?
Lycka till! Och kom ihåg att posta bilder i tråden när du väl har handlat.Tack för din input! Jag önskar att jag kunde åka runt världen för att köpa klockor, men riktigt så roligt ska vi inte ha det
Jag kommer befinna mig i USA en tid och har därmed tid att inspektera och ev. göra en AD-koll innan jag pyser hem. Jag testar att trycka ner priset några dollar om jag kör iaf, tack!
Snygg tavla-strap kombo!
Var har du tjackat tygbandet?1803 på tyg
På länk
Var har du tjackat tygbandet?
Hur långt är ett snöre..? Idiotfråga i know.
Men är det sällan det dyker upp en Day-Date i guld och presidentlänk till salu här på KS?
Det var ett litet gäng under hösten, men KS har väl guldfeber nu så det lär bli huggsexa!