1603 med linen dial, extremt svårfotad!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snygg! Hur många djs har du haft senaste året? Runt 10 st?
Förstår dig. Inväntar själv min tredje DJ som är köpt det senaste året.Hmm, pinsamt, men det är nog +10 om man räknar alla 160x
Det är roliga klockor som ser väldigt olika ut beroende på vad det sitter för tavla i klockan. (Sen finns det så otroligt många olika tavlor till dem, gillar dem starkt!)
Trevligt! Men du är nog på det klara med att den är hopplockad, tavel- och visarmässigt. Fast förr skedde sådant direkt vid leverans, av AD, så man kan ju undra varför Rolex själva har blivit så strikta med egna kombinationer. Jag gillar gult guld på tavlan i stålisar. Ger något extra, utan att bli tvåton som man kanske väntar sig.
Klickar det inte, så klickar det inte. Du känner när det är rätt. Sök vidare!Beslutsångest Grand DeLuxe.
Var idag och provade en 18038. Älskar verkligen Day-Daten. Men blev lite osäker på sizen. Tycker den kändes liten. När jag kollar på alla bilder på wristshots så ser det alltid så über ut. Men det sa inte "klick" när jag provade den. Använder mest min 16610 och tycker den sizen är perfekt.
Hjälp mig nu...
Klickar det inte, så klickar det inte. Du känner när det är rätt. Sök vidare!
A
Beslutsångest Grand DeLuxe.
Var idag och provade en 18038. Älskar verkligen Day-Daten. Men blev lite osäker på sizen. Tycker den kändes liten. När jag kollar på alla bilder på wristshots så ser det alltid så über ut. Men det sa inte "klick" när jag provade den. Använder mest min 16610 och tycker den sizen är perfekt.
Hjälp mig nu...
Saknar den redan. Omväxling förnöjer så varför inte skifta länkar. Glöm bara inte att posta en bild efteråtI veckan anslöt denna mysiga 1601a. Härligt blå Sigmatavla. Vitguldsring och Oyster må vara en ovanlig kombination, men jag gillar det.
Kanske skiftar armband med min 1603a?
Saknar den redan. Omväxling förnöjer så varför inte skifta länkar. Glöm bara inte att posta en bild efteråt
Snygg 1603:a är det silver eller vit tavla?
Ännu snyggare på läder med ändlänkar.
Här, gick väldigt smidigt utan extra pålagor.Var köper man ändlänkarna?
Tror du man kan montera ett rouletthjul i våra blåingar? Vad snyggt det vore.Här, gick väldigt smidigt utan extra pålagor.
http://www.rolexendlinks.com/
Har för mig det funnits till 16xx modellerna så problemet blir nog bara att hitta ett.Tror du man kan montera ett rouletthjul i våra blåingar? Vad snyggt det vore.
Då kan man vara med och härja i den här tråden också. Köra lite natobandstest.