Bino
Basic
Slät ring och safirglas, chansar på 16200Nån som vet vad min gamla ovan har för referens? RolexRolexRolextavla i vitt, safirglas....
Skickat från min GT-I9505 via Tapatalk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Slät ring och safirglas, chansar på 16200Nån som vet vad min gamla ovan har för referens? RolexRolexRolextavla i vitt, safirglas....
Skickat från min GT-I9505 via Tapatalk
Helt rätt. Ref 16200, tillverkad 1994 eller senare, då boetthål saknas.Slät ring och safirglas, chansar på 16200
Kollade blocket och såg denna DD http://www.blocket.se/vi/50323505.htm
Inte i det bästa skicket. Är den värd det begärda priset? Om nej, vad tycker ni är ett rimligt pris?
Kollade blocket och såg denna DD http://www.blocket.se/vi/50323505.htm
Inte i det bästa skicket. Är den värd det begärda priset? Om nej, vad tycker ni är ett rimligt pris?
Min nya kompanjon..1601
Tackar! Vet inte var och när det gjordes men jag gillar bezeln i kombination med den svarta tavlanSnygg!
Men varför byter man till 1603-bezel?
Velar mellan der där combom, vit dj eler vit explorer. Skulle vara intressant att höra hur du tycker explorern fungerar till mer dressade tillfällen, udda kavaj och skjorta?Saknar min Datejust ordentligt nu....Varit på service alldeles för länge =(
Lite små trött på exp2an med..Måste ha variation
Velar mellan der där combom, vit dj eler vit explorer. Skulle vara intressant att höra hur du tycker explorern fungerar till mer dressade tillfällen, udda kavaj och skjorta?
Tänk så här: Den framhäver underarmarna. En inte helt oväsentlig del av den manliga anatomin, om jag har förstått en del kvinnor rätt. För stor klocka: Raka motsatsen...Då är det väl så att det får bli en dj först har sugit på en sådan bra länge. En liten oror finns dock för att den är lite pluttig. Gillar klockor i sizen 40mm.
Då är det väl så att det får bli en dj först har sugit på en sådan bra länge. En liten oror finns dock för att den är lite pluttig. Gillar klockor i sizen 40mm.
Den var bra, då är det avgjortTänk så här: Den framhäver underarmarna. En inte helt oväsentlig del av den manliga anatomin, om jag har förstått en del kvinnor rätt. För stor klocka: Raka motsatsen...
(Detta ska - om det inte framgår - läsas som det är skrivet; med glimten i ögat!)
A